hjælp til peugeot 205 1,4i
Fra : jasuanlu

Dato : 12-06-07 19:45

Hej NG.

Jeg har en peugeot 205 1,4i som ikke vil noget.....

Der er fuld tryk på benzinen ved at skrue slangen af
indsprøtningsenheden, men der kommer ikke ud af dysen!!!
Jeg har prøvet med en anden styreboks, men uden held
Hvis jeg hælder en lille snaps ned i hullet starter den men går i står
når det er brændt af.

hvad kan/skal jeg prøve????

MVH
Jacob

Fra : Tom

Dato : 12-06-07 21:36

"jasuanlu" <jasuanlu@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Checke sikringer til især styreboksen
Udlæse fejlkoder fra styreboksen

--
Tom

Fra : jasuanlu

Dato : 13-06-07 07:27

On 12 Jun., 22:36, "Tom" <christen...@bigfoot.com> wrote:
> [...]
> Jeg har prøvet med en anden styreboks, men uden held
> Hvis jeg hælder en lille snaps ned i hullet starter den men går i står

hvordan udlæser jeg fejlkoderne??? Jeg har tjekket alle sikringerne i
sikringsboksen men sidder nogle et andet sted som jeg så har overset?

MVH
Jacob