Klimaanlæg
Fra : Rick

Dato : 12-06-07 16:08

Hej i Gruppen...

Ja, måske et lidt aktuelt spørgsmål ang. klimaanlæg
Jeg har en Suzuki Grand Vitara 2.0TD fra 99 og har forrige sommer og i den
sidste stykke tid overvejet klimaanlæg.
Er der nogen, som ved, hvad sådan noget koster? Jeg synes ikke rigtigt at
kunne finde noget konkret på nettet og vil ikke ofre en bondegård, da den jo
efterhånden ikke er helt ny mere.
Kan man købe et hvilket som helst klimaanlæg eller skal det være specielt
til bilen?
Hvad er nivauet for sådan en isættelse? Kan man få en med lidt mekanisk
snilde til at sætte det i eller skal man holde sig til et autoriseret
værksted?

- rick -

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 13-06-07 14:09

Rick wrote:

> Hvad er nivauet for sådan en isættelse? Kan man få en med lidt
> mekanisk snilde til at sætte det i eller skal man holde sig til et
> autoriseret værksted?

Jeg ville overlade det til et Bosch-værksted at montere den slags. Men jeg
ville nok mere overveje at købe en bil med svineriet originalmonteret...

--
Per, Esbjerg