Nu kommer Kia c'eed som Van...spændende.
Fra : Hr. Jensen

Dato : 12-06-07 10:31

http://www.kiamotors.dk/ceed_VAN/

Og den er faktisk ikke så grim endda. Set fra siden er bagruden lidt
Seat'sk...og der er stadig 7 års garanti.
Og med priser fra 110.000 kr. + moms, så kan der sikkert langes nogle
stykker over disken.

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 12-06-07 13:45

On Tue, 12 Jun 2007 11:30:43 +0200, Hr. Jensen
<aage.er@musikalsk.invalid> wrote:

> [...]
>Seat'sk...og der er stadig 7 års garanti.
>Og med priser fra 110.000 kr. + moms, så kan der sikkert langes nogle

Den er ikke prisen værd...

Inkl moms mv. er der 40kkr der skiller van fra hvidplade når vi
snakker 1,6 CRDI.

--
Martin Johansen [6000]
http://martinlj.blogspot.com

Fra : Hr. Jensen

Dato : 12-06-07 14:31

On Tue, 12 Jun 2007 14:44:32 +0200 "Martin Johansen [6000]"
<martinlj@tiscali.dk> sent the following smoke signals:

>Den er ikke prisen værd...
>
>Inkl moms mv. er der 40kkr der skiller van fra hvidplade når vi
>snakker 1,6 CRDI.

Husk at det er stationcar-udgaven, den er baseret på.
Og da du jo tilsyneladende ikke har brug for bagsædet, tænkte jeg at den
måske var værd at tage med i overvejelserne....that's all.

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Jens

Dato : 12-06-07 15:02

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> Og da du jo tilsyneladende ikke har brug for bagsædet, tænkte jeg at den
> måske var værd at tage med i overvejelserne....that's all.

Men så er der jo stadig tillægsafgiften på de 5000kr/år plus at vægtafgiften
sikkert er højere så man vil komme til at betale mere en prisforskellen i
bilens levetid.

Mvh
Jens

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 12-06-07 15:40

Hr. Jensen wrote:

> Husk at det er stationcar-udgaven, den er baseret på.
> Og da du jo tilsyneladende ikke har brug for bagsædet, tænkte jeg at
> den måske var værd at tage med i overvejelserne....that's all.

Det er _ikke_ stationcarudgaven der reklameres for nu.
Stationcar versionen kommer først til efteråret.

Iøvrigt vil det sikkert også blive muligt at få den nye Skoda Hatcback på
gule plader.

M.v.h
Niels

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 12-06-07 15:49

"Niels Jacobsen" <niels.k.jacobsen@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> Iøvrigt vil det sikkert også blive muligt at få den nye Skoda Hatcback på
> gule plader.

Men som på alle andre VW- produkter, tør de ikke give en ordentlig garanti
;)). Hvad er problemet, hvis det er så meget bedre kvali., som det bliver
udråbt til?.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 12-06-07 17:01

>Husk at det er stationcar-udgaven, den er baseret på.

Nej det er ej ;)

>Og da du jo tilsyneladende ikke har brug for bagsædet, tænkte jeg at den
>måske var værd at tage med i overvejelserne....that's all.

Vi begynder, at få brug for bagsæde.. ikke lige nu, men "snart".

Fra : Hr. Jensen

Dato : 12-06-07 19:20

On Tue, 12 Jun 2007 18:01:29 +0200 "Martin Johansen [6000]"
<martinlj@tiscali.dk> sent the following smoke signals:

>Nej det er ej ;)

>Vi begynder, at få brug for bagsæde.. ikke lige nu, men "snart".

Få en abort (ja, ikke dig!), bilen er vigtigere...

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Ukendt

Dato : 12-06-07 19:22

On Tue, 12 Jun 2007 20:20:05 +0200, Hr. Jensen
<aage.er@musikalsk.invalid> wrote:

>On Tue, 12 Jun 2007 18:01:29 +0200 "Martin Johansen [6000]"
><martinlj@tiscali.dk> sent the following smoke signals:

>Få en abort (ja, ikke dig!), bilen er vigtigere...

Den bliver sjov på væggen til konfirmationsfesten )....fars hårde
valg? )
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 12-06-07 20:08

>Få en abort (ja, ikke dig!), bilen er vigtigere...

Alting kan forenes :)

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 14-06-07 09:08

> On Tue, 12 Jun 2007 18:01:29 +0200 "Martin Johansen [6000]"
> <martinlj@tiscali.dk> sent the following smoke signals:

> Få en abort (ja, ikke dig!), bilen er vigtigere...

Hmmmmm.
Hvis du nogensinde kommer for skade, at bare tænke tanken højt,
i nærheden af hunkønsvæsener.
Så vil jeg anbefale dig først at træne til olympiaden, i marathon.
Du får brug for det

Bortset fra det, så er jeg absolut ikke enig med dig.
Hvis jeg skulle vælge mellem bare en af ungerne eller bilen,
så var der ikke nogen bil.
Glæder mig btw. allerede til kl 15, da jeg skal hente ham på 4.
Han skulle på tur i dag ))))

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i (med selepude)

Fra : Hr. Jensen

Dato : 14-06-07 09:19

On Thu, 14 Jun 2007 10:07:37 +0200 "Uffe Bærentsen"
<leitiFJERNES@hotmail.com> sent the following smoke signals:

> [...]
>i nærheden af hunkønsvæsener.
>Så vil jeg anbefale dig først at træne til olympiaden, i marathon.

Behøves ikke, da jeg stadig kan slå en proper næve...

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 14-06-07 09:39

> On Thu, 14 Jun 2007 10:07:37 +0200 "Uffe Bærentsen"
> <leitiFJERNES@hotmail.com> sent the following smoke signals:

> Behøves ikke, da jeg stadig kan slå en proper næve...

Det kan provokerede hunkønsvæsener (hystader/amazoner) vistnok også.

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 13-06-07 17:40

"Martin Johansen [6000]" skriver:

> Vi begynder, at få brug for bagsæde.. ikke lige nu, men "snart".

Teløk me det''

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 13-06-07 17:47

On Wed, 13 Jun 2007 18:39:34 +0200, "Klaus D. Mikkelsen"
<er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

>"Martin Johansen [6000]" skriver:

>Teløk me det''

Hvem siger det er et barn.. ? hehe

Hun er ikke gravid... ikke hvad jeg ved af

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 13-06-07 18:00

"Martin Johansen [6000]" skriver:

> Hvem siger det er et barn.. ? hehe

Ingen

> Hun er ikke gravid... ikke hvad jeg ved af

Det kunne jo være svigermor der flytter ind....

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 13-06-07 22:12

>Det kunne jo være svigermor der flytter ind....

Gud forbyde det... :)

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 14-06-07 09:09

> Gud forbyde det... :)

Hvorfor skal han nu forbyde det?

Vis dig som en mand, og forbyde det selv!

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 14-06-07 09:47

On Thu, 14 Jun 2007 10:09:11 +0200, "Uffe Bærentsen"

>Vis dig som en mand, og forbyde det selv!

Tør jeg sq da ik' ....

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 14-06-07 10:21

> On Thu, 14 Jun 2007 10:09:11 +0200, "Uffe Bærentsen"

> Tør jeg sq da ik' ....

Davs

og velkommen i klubben )))

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Hr. Jensen

Dato : 14-06-07 10:26

On Thu, 14 Jun 2007 10:46:36 +0200 "Martin Johansen [6000]"
<martinlj@tiscali.dk> sent the following smoke signals:

>On Thu, 14 Jun 2007 10:09:11 +0200, "Uffe Bærentsen"

>Tør jeg sq da ik' ....

Du mener, at så er der pludselig mange uger til det bliver onsdag aften
igen?

Som en bekendt engang sagde:
" Kvinder skal have tre ting:
Pik, tæsk og kartofler....

....og hvis de er uartige, så må de undvære kartoflerne."

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 14-06-07 11:15

> [...]
> <martinlj@tiscali.dk> sent the following smoke signals:

> Du mener, at så er der pludselig mange uger til det bliver onsdag aften

Har lige opdaget at det var onsdag i går (((((((((((((((((((

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 14-06-07 13:47

On Thu, 14 Jun 2007 11:25:53 +0200, Hr. Jensen

>Du mener, at så er der pludselig mange uger til det bliver onsdag aften
>igen?

Hehe.. det er næsten onsdag aften hver aften :P

>...og hvis de er uartige, så må de undvære kartoflerne."

Den faldt ikke i god jord her.. lol

Fra : Jesper Jacobsen

Dato : 12-06-07 16:18

Hr. Jensen skrev:
> [...]
> Seat'sk...og der er stadig 7 års garanti.
> Og med priser fra 110.000 kr. + moms, så kan der sikkert langes nogle

Ja jeg vil nu mene det bliver mere spændende når st.car udgaven kommer
her i efteråret. Den skal jeg i hvert fald ud og kigge på. Den kan blive
et ret interessant emne til en ny bil. Det er bare lidt afhængig af hvad
den kan få lov til at trække på krogen.

Jesper