Golf 3'er hva skal man kigge efter?
Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 12-06-07 10:04

Hej

Jeg overvejer at skifte golf 2'eren med en 3'er. Hvad skal man kigge efter
på sådan en 3'ere ud over det sædvanlige.

Mvh
Stef
Gålf 2 GTD 563kkm
Mitsu SS 205kkm

Fra : Mr J..

Dato : 12-06-07 10:08

> Jeg overvejer at skifte golf 2'eren med en 3'er. Hvad skal man kigge efter
> på sådan en 3'ere ud over det sædvanlige.

RUST !! de ruster mere end 2'eren gør !! specielt de første årgange..

Mvh
Morten

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 12-06-07 10:29

> RUST !! de ruster mere end 2'eren gør !! specielt de første årgange..

Det troede jeg ikke kunne lade sig gøre Nej min er nu ikke særligt
angrebet, men jeg syntes sgu altid der lige er en ting der skal laves.

Stef

Fra : Mr J..

Dato : 12-06-07 10:41

> Det troede jeg ikke kunne lade sig gøre Nej min er nu ikke særligt
> angrebet, men jeg syntes sgu altid der lige er en ting der skal laves.

min mor havde en 3'er fra 95, det var insane som rusten poppede op alle
steder! og hun passede på den, og den stod i carport og det hele..

Synes ikke 2'erne er slemme til at ruste..

Mvh
Morten

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 12-06-07 11:07

> Synes ikke 2'erne er slemme til at ruste..

Nææ men syntes hele tiden der er noget at lave

Stef

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 12-06-07 11:46

"Stefan Jacobsen" <stefware@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Nææ men syntes hele tiden der er noget at lave
>
> Stef
Joo.. det er vel heller ikke unormalt på en bil af den kaliber som har kørt
over 500.000 km ??

Mvh

Lars Bisgaard

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 12-06-07 12:10

> Joo.. det er vel heller ikke unormalt på en bil af den kaliber som har
> kørt over 500.000 km ??

Nææ syntes bare snart jeg har skiftet stort set alt hvad der er at skifte

Stef

Fra : MM

Dato : 12-06-07 12:34

> Nææ syntes bare snart jeg har skiftet stort set alt hvad der er at skifte

Sikker?
http://www.volksforum.com/albums/files/7/partwallpaper_original.jpg
:)

~MM

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 12-06-07 14:05

> Sikker?
> http://www.volksforum.com/albums/files/7/partwallpaper_original.jpg
> :)

Jeps, jeg mangler bare bagvangen, højre bagdør og den håndfuld skruer der
ligger til højre for rattet.

Stef

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 12-06-07 12:11

> Joo.. det er vel heller ikke unormalt på en bil af den kaliber som har
> kørt
> over 500.000 km ??

Men hvis en 3'er betyder jeg bare skal igang med at svejse hele tiden er det
hvis ikke lige sådan en jeg skal ha!

Stef

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 13-06-07 06:40

Stefan Jacobsen wrote:

> Men hvis en 3'er betyder jeg bare skal igang med at svejse hele tiden
> er det hvis ikke lige sådan en jeg skal ha!

Jeg har en 3´er uden rust i - 97. Min bror havde indtil for et par år siden
en 3´er fra 93, som var pænere end da den kørte fra fabrikken. Det blev
aldrig lavet rust i den.

Det er et spørgsmål om vedligehold.

--
Per, Esbjerg

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 13-06-07 08:09

> [...]
> siden
> en 3´er fra 93, som var pænere end da den kørte fra fabrikken. Det blev

Ok, tak for input, kan ske jeg kører ud og kigger på den, har også kig på en
cedes 190D og Volvo 760 st.car.

Stef