Så er det bevist: Kvinder kører dårligst
Fra : Ukendt

Dato : 12-06-07 08:33

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 12-06-07 08:43

On 12 Jun., 09:32, "Kim" <-> wrote:
> http://fpn.dk/penge/bank_forsikring/article71609.ece

Men mon ikke dette passer meget godt:
citat:
"Man kunne forestille sig, at kinderne laver relativt flere billigere
parkeringsskader, mens mændene står for de mere kostbare køreskader,
fordi de kører mest. Men jeg ved det som sagt ikke," spekulerer
Christian Skødt.
citat slut

--
Christian.....MSN: spørg...
http://www.yee-haw.dk - Ønskes:

Fra : Hr. Jensen

Dato : 12-06-07 11:20

On Tue, 12 Jun 2007 00:42:51 -0700 "Christian B. Andresen"
<trav@tiscali.dk> sent the following smoke signals:

Kinderne?

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 12-06-07 18:34

Hr. Jensen <aage.er@musikalsk.invalid> writes:

> On Tue, 12 Jun 2007 00:42:51 -0700 "Christian B. Andresen"
> <trav@tiscali.dk> sent the following smoke signals:

> Kinderne?

Ja du ved ligesom Kinder-æg: Hele tre skader på en gang...

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 12-06-07 09:41

Kim wrote:
> http://fpn.dk/penge/bank_forsikring/article71609.ece

Det er vi mange der har vidst i årevis...

--
mvh.
Kim Frederiksen

Alkohol i din rødvin, koffein i din kaff' - og smøgerne er fyldt med
tobak! Skal du ikk' ha' en livsforsikring? (Revoltage)

Fra : Tom

Dato : 12-06-07 15:52

"Kim" <-> skrev i en meddelelse
> http://fpn.dk/penge/bank_forsikring/article71609.ece

Ja det er sikkert rigtig nok, MEN det er alligevel dyrest for et selskab at
have en mandlig bilist selv om forklaringen kan være at han kører længere.

--
Tom