1 år gammel mondeo, godt køb?
Fra : Torben

Dato : 12-06-07 07:11

Hejsa,

"historien" om "tre børn i bilen" fortsætter - jeg har længe gået og kigget
på forskellige biler hvor der er plads til tre unger på bagsædet. Egentlig
var jeg blevet lidt lun på den nye Zafira, men den er umiddelbart en anelse
for dyr.

I søndags lånte jeg så svigerfars Mondeo, og der var faktisk rigeligt med
plads til de tre unger der var med (2 stole + en selepude).

Nu vil han så sælge (der er jo premiere på den nye Mondeo i weekenden -
bilen er som følger:

Ford Mondeo stationcar 2.0 Trend
Fra juli 2006
21.000 km.

Jeg skal give 250.000.-

Eneste anke er, at der er en stor fed ridse på den bagerste kofanger (af
plast), samt en mindre blød bule i den ene dør - men det kan vel laves for
rimelige penge?

Er der noget jeg skal være opmærksom på mht. den årgang? Rusten har de vel
fået bugt med?

mvh & på forhånd tak
Torben

Fra : Tom

Dato : 12-06-07 15:35

"Torben" <real_anonym@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> plast), samt en mindre blød bule i den ene dør - men det kan vel laves for

Jeg kan slet ikke forstå at det bliver dit problem. Til en pris på en kvart
million kroner, så skal bilen da laves af sælger....og det skal være lavet
inden man henter bilen, så evt. diskussioner og farveforskelle efter
malerbesøg ikke er noget man skal bruge tid på. Så ny en bil skal bare være
i tip/top orden, da skal man ikke selv til at bikse med bilkabuler og
omlakeringer.

> Er der noget jeg skal være opmærksom på mht. den årgang? Rusten har de vel
> fået bugt med?

Aner det ikke, men det kan vi vel læse om når der er gået nogle år

--
Tom

Fra : Torben Scheel

Dato : 13-06-07 07:32

Tom wrote:

> [...]
> malerbesøg ikke er noget man skal bruge tid på. Så ny en bil skal bare være
> i tip/top orden, da skal man ikke selv til at bikse med bilkabuler og

Og du mener ikke at det gør en forskel at sælgeren er svigerfar? *ROFL*

Men jeg kan nu heller ikke se mig selv bruge 250kkr på en brugt Ford..
medmindre den hedder noget med GT og ikke noget med Sierra eller Mondeo.

--
vh
Torben

Fra : Tom

Dato : 13-06-07 14:32

> Og du mener ikke at det gør en forskel at sælgeren er svigerfar? *ROFL*

Ups det havde jeg ikke set

--
Tom

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 13-06-07 17:37

Torben skriver:

> [...]
> plast), samt en mindre blød bule i den ene dør - men det kan vel laves for

Tjek lige bilbasen. Der er en del Mondeo til 265kkr fra forhandlere,
formodenligt uden buler og ridser....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Torben

Dato : 14-06-07 07:00

"Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote in message

> Tjek lige bilbasen. Der er en del Mondeo til 265kkr fra forhandlere,
> formodenligt uden buler og ridser....

Yes - jeg får lavet bule + ridse på svigerfars regning

Tak for hjælpen til alle!

mvh
Torben

Fra : Tom

Dato : 14-06-07 18:31

"Torben" <real_anonym@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote in message

> Yes - jeg får lavet bule + ridse på svigerfars regning

Sådan, så kan han lære det

--
Tom