Filter i TB
Fra : Ukendt

Dato : 13-06-07 15:37

Jeg har nok ikke pointeret stærkt nok at de spam mails jeg har liggende
er i nyhedsgruppen Sikkerhed. Er det derfor at jeg ikke kan slette MI5
skidtet?

Jeg har I lavet et filter for.: dk.edb.sikkerhed på den mail-adresse
som sender spam fra MI5 osv.
Jeg har på TB stillet det til:

Meddelelse der :
match en af følgende - Fra - er - MI5victimXmi5.gov.uk
Marker som læst - slet meddelelse.

Jeg har ikke modtaget nogen idag, men jeg har nogen liggende på maskinen
og jeg har derfor forsøgt at: kør filter på mappen men det går ikke?

For at den så selv sku' ku' slette de der ligger hos mig

Jeg kan til nød forstå at jeg ikke kan slette noget hos Sunsite, men jeg
sku da ku' komme af med skidtet på min egen maskine??

Og hvorfor kan jeg heller ikke markere flammen så de bliver vist som Spam?

Med venlig hilsen Mr. MOx

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 13-06-07 15:53

Den 13-06-07 16.36 skrev Mr. Mox følgende:

> Jeg har ikke modtaget nogen idag, men jeg har nogen liggende på maskinen
> og jeg har derfor forsøgt at: kør filter på mappen men det går ikke?

Fordi filtret ikke virker på allerede hentede indlæg i nyhedsgrupper.
Kun i mails.

> Jeg kan til nød forstå at jeg ikke kan slette noget hos Sunsite, men jeg
> sku da ku' komme af med skidtet på min egen maskine??

Du kan slippe af med dem ved at slette alle læste indlæg: Funktioner =>
Kontoindstillinger => markér Offline & diskplads under
nyhedsgruppekontoen i oversigten til venstre => flueben ud for Slet
læste meddelelser.

Men hvis du spørger mig, så bruger du en forfærdelig masse tid på noget,
som det er meget hurtigere og nemmere at ignorere. Den tid, du bruger
for at undgå en lille håndfuld spammails om dagen, overstiger langt den
tid, det tager at slette dem. Og det er også meget nemmere at ignorere
de gamle MI5-indlæg og så blot at glæde dig over, at du slipper for nye
af slagsen (hvis ellers filtret er sat korrekt op.

> Og hvorfor kan jeg heller ikke markere flammen så de bliver vist som Spam?

Fordi spamfunktionen kun virker til mails.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Stor trin for tin-guide til opsætning og brug af Internet Explorer 7.

Fra : Ukendt

Dato : 13-06-07 20:42

Kim Ludvigsen skrev:

> [...]
> af slagsen (hvis ellers filtret er sat korrekt op.

> Fordi spamfunktionen kun virker til mails.

Ja du har fuldstændig ret, jeg piller for meget. mvh Mr. Mox
Men tak for hjælpen alligevel.