Kan ikke åbne underwebs i FrontPage
Fra : John Hansen

Dato : 13-06-07 09:56

Hej alle
Har installeret FrontPage 2003 på en ny maskine.
Installeret IIS på XP som forløb problemfrit.

Jeg kan åbne alle webs (både standardwebstedet http://mitweb og mine
underwebs) i IE browseren, men i FP kun standardwebstedet, men ikke mine
underwebs.

I Frontpage Funktioner / Server / Tilladelser...
får jeg meddelelse om, at jeg ikke har tilladelse til denne handling.
Klikker jeg derefter på OK får jeg en loginboks, men jeg har ikke angivet
loginoplysninger nogen steder (og hvorfor kun login til underwebs og ikke
default web?).

Jeg vil være meget taknemmelig hvis en og anden kunne give mig et hint om
hvorfor jeg kan åbne mit standardwebsted, men ikke mine underwebs på den nye
maskine.

Jeg har IE 6.0.2900.2180 og under Internetindstillinger / Sikkerhed sat
http://mitweb som sikkert.
Endvidere har jeg under Brugergodkendelse / Logon markeret for automatisk
logon er kun muligt i Intranetzonen.
Det fungerer på min anden maskine, men desværre ikke på den nye.

Please, help me...

På forhånd tak.

John

Fra : oz