AllofMP3 genopstår som MP3Sparks
Fra : NoOne

Dato : 04-06-07 18:21

AllofMP3 genopstår som MP3Sparks

http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=31371

Spændende at se hvornår IFPI kommer på banen igen ;);););)

RaZoR;)

Fra : Bjarne

Dato : 04-06-07 18:42

NoOne skrev:
> AllofMP3 genopstår som MP3Sparks
>
> http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=31371
>
> Spændende at se hvornår IFPI kommer på banen igen ;);););)
>
> RaZoR;)

Den genopstår ikke.
Allofmp3 findes stadig.
Men det er samme database.

Men det sidste stykke tid har det været umuligt at handle der, fordi man
ikke har kunnet bruge kreditkort. Det undrer mig, hvordan de på den måde
kan holde salget i gang.

Er der forøvrigt noget galt i at købe russisk musik på siden?

Bjarne

Fra : N_B_DK

Dato : 04-06-07 21:30

"Bjarne" <netmolotow@varmpost.com> wrote in message

> Men det sidste stykke tid har det været umuligt at handle der, fordi
> man ikke har kunnet bruge kreditkort. Det undrer mig, hvordan de på
> den måde kan holde salget i gang.

Næ det virker da lidt underligt.

> Er der forøvrigt noget galt i at købe russisk musik på siden?

Nej det var der ikke, men det er der jo så nu.

--
MVH. N_B_DK
Boykot Berlinske!

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 05-06-07 19:52

"NoOne" <mail.test.dk@> wrote in message
> AllofMP3 genopstår som MP3Sparks

genopstår?

jeg kan da stadigt komme ind på siden.

> http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=31371´

Citat:

"Dogedretten afgjorde i oktober, at danske udbydere skulle lukke for
adgangen til AllofMP3, fordi siden solgte musik i MP3-format til ulovligt
lave priser."

var det ikke kun tele2 der blev pålagt at fjerne siden? det har vel aldrig
langt sag an mod andre udbydere skulle gøre det?

Fra : Bjarne

Dato : 06-06-07 06:28

Bjarke Hansen skrev:

> [...]
>
> var det ikke kun tele2 der blev pålagt at fjerne siden? det har vel aldrig
> langt sag an mod andre udbydere skulle gøre det?

TDC gør det samme.

De har ikke fjernet siden, kun indstillet deres navneservere til at
sende brugerne hen på en forbudtforbørn-side.
Med navneserverne 217.146.139.5 og 62.157.101.211 bestemmer man selv, om
man vil se siden - og andre sider.

Det kunne forøvrigt være interessant at vide, hvilke titler det er, som
den indflydelsesrige musikindustri mener at blive snydt for. Jeg tvivler
på, at man gør noget ulovligt ved at købe russisk musik eller en 50 år
gammel indspilning af Requiem med Toscanini.

Bjarne

Fra : Georg Sluyterman

Dato : 06-06-07 09:31

Bjarke Hansen skrev:
> [...]
>
> var det ikke kun tele2 der blev pålagt at fjerne siden? det har vel aldrig
> langt sag an mod andre udbydere skulle gøre det?

Jo det var kun TELE2 der blev pålagt at "filtrere" (simpel DNS-tam tam)
allofmp3.com. TDC, CyberCity og flere af de andre udbydere hoppede så
med på vognen og censurerer nu hjemmesiden.

Hvis nogen skulle have lyst til at læse domsafsigelsen:

http://www.dr.dk/NR/rdonlyres/EF2AAB7A-0E04-4963-963A-463CD7550D72/361965/tele2_ke.pdf

--
Vh. Georg