Telia og videoopkald *update*
Fra : Maria

Dato : 04-06-07 14:57

Så var vi i Teliabutikken igen i dag.
1 ekspedient ringede til Telia, og fik at vide at vi skulle snakke med ham
som havde solgt mobilen. Han kom først senere.
Da vi så fik fat i ham, tog han en kopi af kvitteringen for købet af
mobilen, samt mail korrespondance med kundeservice. Han skulle så have fat
i butiksbestyreren, kundeservice og/eller Telias hovedkontor. Han vil så
vende tilbage på onsdag.

Maria

Fra : Ukendt

Dato : 05-06-07 01:42

Maria wrote:
> [...]
> have fat i butiksbestyreren, kundeservice og/eller Telias
> hovedkontor. Han vil så vende tilbage på onsdag.

Og

Fra : John

Dato : 05-06-07 09:41

JB skrev:

> Og

Tja... det er kun tirsdag i dag, så du må væbne dig med tålmodighed ;)

Mvh

John

Fra : Maria

Dato : 05-06-07 16:13

Den 05.06.2007 kl. 02:41 skrev JB <?>:

> Og

Kunne jo være nogen som havde læst min tråd tidl. som var interesserede i
at følge med i hvad der sker, og evt. komme med råd!

--
Sendt med Operas banebrydende postklient:
http://www.opera.com/mail/

Fra : Ukendt

Dato : 05-06-07 17:37

Maria wrote:

> Kunne jo være nogen som havde læst min tråd tidl. som var
> interesserede i at følge med i hvad der sker, og evt. komme med råd!

Er det sådan du så også ligger inde med et link.

Fra : Maria

Dato : 05-06-07 19:24

Den 05.06.2007 kl. 18:36 skrev JB <?>:

> Er det sådan du så også ligger inde med et link.

Jeg har skrevet i gruppen her før, for at få råd omkring mobil købet...
Men jeg kan selvfølgelig ikke lige finde det, men du er da velkommen til
at prøve læse dette her:
http://www.mobil-forum.dk/showthread.php?t=12868

--
---