opsigelse af webhotel (ejerskift af udbyde~
Fra : per f andersen

Dato : 30-05-07 14:18

Jeg har for et par år siden købt og anvendt et webhotel hos "AAA". "AAA" er
så blevet indlemmet i "BBB" uden at jeg er på nogen måde er blevet bedt om
at acceptere dette, men på uændrede økonomiske og praktiske vilkår. Nu vil
jeg så sige op, også pga. af gentagne tekniske pronblemer, men "BBB" kræver,
at jeg skal opsige vha. af link, hvor jeg først skal acceptere "BBB"s
dårligere vilkår.
Dette kan jeg naturligvis ikke acceptere.
Jeg har sendt gentage elektroniske besked (tickets) til dem med mine
opsigelse, men hvor de henviser hele tiden henviser til denne
opsigelsesmåde.

Mine spørgsmål:
a) Er jeg ikke berettiget til at opsige mit webhotel uden at overholde nogen
form for opsigelsesfrist?
b) Hvis ikke a) så opsige på "AAA"s vilkår
c) Kan min ovennævnte elektroniske opsigelse via tickets (som de altså har
set og svaret på) anses for en gyldig opsigelse under disse omstændigheder?

mvh per

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 30-05-07 19:16

"per f andersen" <newsud@fud-andersen.com> skrev i en meddelelse
> a) Er jeg ikke berettiget til at opsige mit webhotel uden at overholde
> nogen form for opsigelsesfrist?

Hvad er din aftale?

> b) Hvis ikke a) så opsige på "AAA"s vilkår

Jo, AAAs vilkår gælder, medmindre AAAs vilkår indeholder en klausul om at de
kan ændres på en måde, og dette er gjort

--
Martin Højriis Kristensen
http://www.martinshjemmeside.dk/