Ritt-mafiens censurnykker skal knuse min u~
Fra : Bo Warming

Dato : 26-05-07 06:19

Ritt-mafiens censurnykker skal knuse min ufarlige hobby

Kommunen har truet med tvangsbøder hvis ikke mit hus gøres så kedeligt, som
det var engang.

Den eneste bevæggrund til de spinkle, lette, ufarlige konstruktioner, som
der nu kræves byggetilladelse for, er, at jeg som 61-årig
invalidepensionist, ex-ulands-idealist har brug for at forny politiske
tekster altså gavne den demokrati-afgørende YTRINGSFRIHED på mit hus.

Jeg er ingen klatreabe som visse af mine lejere, så jeg har brug for at
bygge midlertidigt stillads altså den sag, der nu klages over på husets
forside og hvoraf foto snarest vil blive sendt til
Teknik-Miljø-Forvaltningen..

Jeg har tidligere søgt om tilladelse til ydre metaltrappe på mit hus og
kommunen har givet afslag pga indbliksgener som naboer har klaget over i
anden sammenhæng vedr mine 1- og 2- sals lejeres kravlen rundt på sære
steder på det, de har lejet.

Jeg søger hermed om tilladelse til at have op ad mit hus mobile (hjulbårne)
vinkeltrapper (eller én af slagsen) af stål af den type, der bruges på store
industrilagre. Sådanne ikke-stationære hjælpemidler kan løse mit
ytringsfrihedsproblem og svarer til en stige, som jeg jo har lov til at have
stående opad mit hus, så det kan der vel umuligt være indvendinger imod.

Den komplicerede stillingtagen til om nuværende trækonstruktion kræver
byggetilladelse - eller om tidligere indsendt sådan er fyldestgørende -
beder jeg hermed kommunen om at sætte i bero, mens der arbejdes med
stillingtagen til det aktuelle spørgsmål om tilladelse til nævnte mobile
lette "snoede metal-stiger", der vil være solidt tøjret..

"Bondam-terror" med at ville ruinere mig med tvangsbøder indtil "et opslået
telt er fjernet", bør sættes i relation til hans og Ritts accept af
autonom-voldspsykopati der slås hen som gavnlige "skrammer i lakken" som
trækker turister til byen. Og som vedrører stjålet matrikel - jeg ejer min.

Antal af forbipasserende til mit hus er enormt steget pga
underholdningsværdien her - og kommune-hetz mod, at jeg udtrykker
fædrelandskærlighed er et overgreb, der skader hovedstadens trivsel mere end
noget indgreb imod Christiania.

Sidste vinters storme overlevede mine konstruktioner og ændringer handler
kun om bambus, der er de ny konstruktioners eneste svage punkt og skulle det
ikke være flexibelt nok imod orkan (hvad det er i min kones hjemland Japan)
så vil intet af det lette bløde bygningsmateriale ramme nabo men blive på
min matrikel da stålwires, går til alle dele fra solide dele af min
murstensbygning. eller fra træer med stort rodnet i haven.

Fra : lars

Dato : 26-05-07 06:34

> [...]
> min matrikel da stålwires, går til alle dele fra solide dele af min
> murstensbygning. eller fra træer med stort rodnet i haven.

hvordan ser dit hus da ud og hvad er det som kommunen ønsker ændret

hilsen lars

Fra : Ukendt

Dato : 28-05-07 09:14

> hvordan ser dit hus da ud og hvad er det som kommunen ønsker ændret

http://www.hollymariecombs.dk/Chokmah/warming/warming/warming/index.html

Allan

PS. Klip det overflødige væk når du svarer.

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 28-05-07 14:19

On Sat, 26 May 2007 07:33:31 +0200, "lars"
<levithannFJERNDETTE@hotmail.com> wrote:

>hvordan ser dit hus da ud og hvad er det som kommunen ønsker ændret
>
>hilsen lars

Det kan helt klart anbefales at kigge på BW besiddelser hvis man
tilfældigt skulle komme forbi nørrebro.
Det afviger lidt fra de omkringliggende standard boligblokke.

/Hans