Kan de ansvarlige for Bøje´s fald findes
Fra : Hævneren

Dato : 25-05-07 19:40

Hi you

Endnu engang ser vi magthavernes lakajer begå usædvanlig grov
kriminalitet, dengang de udplyndrede Bøje Nilsen, og ansatte deres
venner til millionlønninger og solgte hans ejendomme og private indbo
til spotpris og til deres venner for tyvagtigt lave priser.

Der må være en dommer som er den egentlige skurk, og gjorde konkursen
mulig på et falsk grundlag. Kan denne kriminelle dommer mon findes idag?
I må vide det her. Kan I ikke poste navn og adresse, arbejdsplads,
opholdssteder mv. på dette fascistsvin ?

Og så et juridisk spørgsmål:
Hvorfor bliver uduelige, inkompetente og kriminelle dommere aldrig sat i
fængsel og får konfiskeret alt hvad de ejer, så der kan betales
erstatninger til ofrene ?

Onkel John

Fra : news.telia.dk

Dato : 25-05-07 20:17

"Hævneren" <haevneren@antifascisterne.org.> skrev i en meddelelse
> Hi you
> I må vide det her. Kan I ikke poste navn og adresse, arbejdsplads,
> opholdssteder mv. på dette fascistsvin ?

tjow er der sikkert nogen der kan men kunne du ikke poste din egen adresse
så vi kan sende det med post Danmark til dig, så har vi også mulighed for at
vidregive oplysningerne til politiet såfremt du misbruger oplysningerne, som
jeg ikke håber du får.

Hilsen

Johnny

Fra : Padre

Dato : 25-05-07 21:06

On 25 Maj, 21:16, "news.telia.dk" <n...@nonono.dkwei> wrote:

> tjow er der sikkert nogen der kan men kunne du ikke poste din egen adresse

Montebello, seng 25?

--
padre

Fra : alexbo

Dato : 25-05-07 21:12

"Hævneren" skrev

> Der må være en dommer som er den egentlige skurk, og gjorde konkursen
> mulig på et falsk grundlag.

Den ansvarlige kan ikke findes han er gået under jorden.

Bøje Nielsen gik konkurs fordi han ikke kunne betale sine regninger, og så
er reelt ligegyldigt hvad hans imperium var værd.

Han havde ikke og kunne ikke skaffe de penge han skulle bruge til
kreditorene, og så hjælper det ikke at have store kontorhuse og en hel række
uafsluttede byggerier.
Han løb simpelthen tør for penge.

mvh
Alex Christensen

Fra : Kim2000

Dato : 25-05-07 21:51

> [...]
>
> Han havde ikke og kunne ikke skaffe de penge han skulle bruge til
> kreditorene, og så hjælper det ikke at have store kontorhuse og en hel

Ja, kritikken går på at advokaterne burde langt hurtigere have set at han
var solvent og så var der bestemt også noget med at advokaternes venner
købte maleri særdeles billigt.
mvh
Kim

Fra : alexbo

Dato : 25-05-07 23:25

"Kim2000" skrev

> Ja, kritikken går på at advokaterne burde langt hurtigere have set at han
> var solvent og så var der bestemt også noget med at advokaternes venner
> købte maleri særdeles billigt.

Der er ingen tvivl om at gribbene flokkedes, og der foregik meget som ikke
var i Bøje's eller for den sags skyld kreditorenes interesse.
Nu led kreditorene ikke noget direkte tab, men det kunne man ikke vide da
venneauktionerne løb af stabelen.

Men selve konkursen var Bøjes eget ansvar.
Det var hans person der stod i vejen for en løsning, bankerne der i forvejen
havde mange penge ude, ville have kontrol med pengestrømmen,
men Bøje ville bare have de skulle låne ham nogle flere og så ellers blande
sig udenom.

Nu man ser hvor meget der var tilbage efter advokater og revisorer havde
taget alt hvad de kunne bære, er det klart at en kontrolleret neddrosling af
aktiviteterne havde efterladt en sund mindre entreprenørvirksomhed.

Ikke fordi jeg tror at de skribenter der har råbt på magthavernes blod er
særlig interesseret i fakta, men deres pladder skulle ikke stå alene.

mvh
Alex Christensen