Einhell elværktøj - kvalitet?
Fra : Lars Jensen

Dato : 06-07-01 13:22

Nogen her der kender til mærket Einhell i elværktøj - det bliver bl.a.
solgt i Bauhaus til rimelige priser. Er det noget kinesisk junk-indmad
der er i, eller taler vi her om ægte tysk kvalitet

vh
Lars

Fra : S. G. Nielsen

Dato : 06-07-01 21:05

"Lars Jensen" <lcj@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen her der kender til mærket Einhell i elværktøj - det bliver bl.a.
> solgt i Bauhaus til rimelige priser. Er det noget kinesisk junk-indmad

Alt Einhell er lavet i Kina.

> der er i, eller taler vi her om ægte tysk kvalitet

Nej.

Se endvidere
www.einhell.com

Jeg kører selv med noget endnu vildere skidt der hedder POWER-CRAFT, bl.a.
H. Nyborg og Jem& Fix. Meen, jeg må sige hold kæft hvor er det value for
money. Eh ikke blevet skuffet over kapsav, stiksav, vinkelsliber og
minisliber.

Søren

Fra : EGON SVANE

Dato : 06-07-01 22:52

Jeg købte for ca. 5 år siden en spritny Einhell slagboremaskine, 710 Wat,
for kr. 300,-. Jeg har aldrig fortrudt. Dejlig og stabil maskine, der aldrig
har givet problemer.
Egon

Fra : Tonny Eskesen

Dato : 08-07-01 08:19

> [...]
> solgt i Bauhaus til rimelige priser. Er det noget kinesisk junk-indmad
> der er i, eller taler vi her om ægte tysk kvalitet

Hæi do
Har købt en opladelig boretingeltangel i Bauhaus og den har ikke svigtet
endnu. 200 dask var vist hvad de skulle have. Så jeg har ikke noget at
klage over. Købte også en PowerCraft rystepudser i Bilka og den virker også
stadig. 200 dask.............. man skulle tro de handlede med intet mindre
end 200 derover øst'å

hamselv herfra

hamselv@privat.dk.dk slet et styk .dk
www.slowriders.dk