Til Kriminalpolitiet, København
Fra : Bo Warming

Dato : 25-05-07 02:54

Til Kriminalpolitiet, København

Igen tillader jeg mig at ulejlige Jer med, hvad ligner en bagatel, men der
er jo erfaring for at venlige ord fra Jer kan stoppe i starten, at naboers
jødehad-agtige vold og tyveri imod undertegnede afviger GØR NYTTE..

Seneste solstrålehistorie, hvor man kastede noget mod mig og ramte fra høj
højde , vil Lokalavisen bringe artikel om, så jeg er ikke den eneste, der
ser værdi i at politi pr telefonopringning får stoppet lovbrud i starten.

Mit hus har en bagbygning, hvis flade tag altid har været brugt som
tagterasse af husets 1salslejligheds livsglade lejere - både til solbadning
og grillfest.

Den person , der fornylig angreb mig fysisk, og som I retledte, har klaget
til kommunen over indbliksgener og pralet derom og fået kommunen til derved
ikke at give mig total tilladelse til en godkendt tagterasse, og politiet
har kaldt nogen af mine gør-det-selv konstruktioner for en "arkitektonisk
perle" og en arkitekt fra et forsikringsselskab har ment, at kommunens
aversion ikke har medhold i loven, men skyldes, at naboer synes at min
kreativitet er for amatøragtig og dermed uæstetisk.

Derfor har jeg hyret professionel assistance til at normalisere og en tømrer
var uheldig at placere en 3 meter lang træliste, så den kunne fjernes af hr
Søren Sørensen, fra Bjelkes Alle 44, og samme minut gik min håndværker ind
ad havegangen til hr Sørensens indgangsdør og bad høfligt om at få udleveret
den stjålne liste , hvilket nægtedes.

Siden har jeg to gange truffet og haft øjenkontakt med hr Sørensen og har
høfligt bedt om at få min ejendom udleveret, eftersom den malede liste har
dimensioner, der ikke længere føres af trælasthandelen og den matcher, det
allerede opførte. I går svarede hr Sørensen, at bygnings-delen er "smidt på
lossepladsen", hvilket næppe er sandt da den pensionerede hr _Sørensens bil
ikke har forladt hans havegang i den forløbne uge.

Jeg henstiller venligst til politiet at ringe til hr eller fru Sørensen og
bede dem føre listen over plankeværket ind i min have snarest. For 24 år
siden trængte samme hr Sørensen ind i min have og førte sin knytnæve mod mig
ansigt med den begrundelse, at jeg skrev på "larmende" elektrisk
skrivemaskine i haven, og jeg ringede til politiet, der straks kom og talte
med ham og siden har forholdet til ham og hans familie været problemfrit, så
vidt jeg ved - så en nem indsats fra Jeres side bærer let frugt, og jeg
håber på gentagelse.

Formelt er dette en anmeldelse for tyveri med krav om erstatning eller
returnering.

Hr Sørensen har i 2006 til min voksne søn udtalt, at alt ved mit hus
alligevel er så grimt, at han er ligeglad, hvad jeg gør ved det, og har uden
forbehold tilladt min søn at udføre forbedringerne, som min søn ønskede at
udføre, men et eller andet har altså gjort mig til fjendebillede, og jeg
aner ikke, hvad jeg kan gøre for at undgå optrapning.

Med venlig hilsen Bo Warming, Bjelkes Alle 46, 2200 N, 35861000

Fra : rasmus

Dato : 25-05-07 09:23

jeg vil gerne høre udgangen på den historie

ras

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 25-05-07 20:02

rasmus wrote:
> jeg vil gerne høre udgangen på den historie
>
> ras

Kriminalpolitiet tager ikke imod breve fra usenet.

Best regards
Martin Jørgensen

Fra : Jesper Juul

Dato : 25-05-07 20:13

Martin Jørgensen skrev:

> Kriminalpolitiet tager ikke imod breve fra usenet.
>

> Best regards
> Martin Jørgensen

Kan man overhovedet sende breve fra usenet?

Jesper

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 25-05-07 21:07

Jesper Juul wrote:

> Kan man overhovedet sende breve fra usenet?
>
> Jesper

BW prøver ihvertfald på det.

Best regards
Martin Jørgensen

Fra : Bo Warming

Dato : 26-05-07 06:47

"Martin Jørgensen" <megafedt@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Kriminalpolitiet tager ikke imod breve fra usenet.

Min trådstart er om voldsforebyggelse og juridisk og kommentarer til
solstrålehistorien om politiets passen sine pligter, er velset

Jeg har tillid hos politiet så de har givet mig deres mailadresse og jeg får
svar fra den , men sender ikke via usenet. Også lokalavisen har fået
trådstart og vil trykke den

Sindsygdom er sygdom og kræver funktionsnedsat kropsvæv.
Forklar hvordan det kan relateres til at jeg får politiet til at give
advarsel til voldsmænd.

OK hypokondri er sindsygdom og uden påviselige vævsforandringer, men
sindsyge er da kun interessant hvis voldsrisiko eller personen beder om
hjælp, ikke ?

Fra : mfn

Dato : 26-05-07 11:03

Jeg har den stjålne liste! Hvad vil du give i dusør BW? Et syltetøjsglas med
din egen afføring?

Fra : Rune Vestergaard

Dato : 25-05-07 13:03

> [...]
> optrapning.
>
> Med venlig hilsen Bo Warming, Bjelkes Alle 46, 2200 N, 35861000

Husk nu at tage din medicin bo!

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 25-05-07 21:19

> Husk nu at tage din medicin bo!
Det er længe for sent - han har jo skrevet.
Men selv om han forstyrrer både ordensmagt, det offentlige og guderne må
vide hvor mange sagesløse usenetbrugere, så er der vel ikke noget at gøre?
Man kan jo ikke tvangsindlægge en mand, der ikke er til fare, og spørgsmålet
er vel også om han er syg i sindssygelovens forstand? Selv om det for
menigmand ser sådan ud, når man ser hans skriblerier.

Mvh Maria

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 25-05-07 22:21

On Fri, 25 May 2007 14:02:58 +0200, "Rune Vestergaard"
<runev@REMOVErunev.dk> wrote:

>Husk nu at tage din medicin bo!

Lær dig dog en anden citatteknik!

/Brian

Fra : Rune Vestergaard

Dato : 25-05-07 22:52

"> Lær dig dog en anden citatteknik!

> /Brian

Lær dog at lær mig det istedet for at brokke dig!

Fra : Allan F

Dato : 28-05-07 15:21

"Brian B. Christensen" <nej@denneemailerikkedenrigtige.dk> skrev i en
meddelelse news:epke535am5sr860uuvb7uoc64ltnqb88c6@4ax.com...

> Lær dig dog en anden citatteknik!
>
> /Brian

Egentlig er det ganske godt, at hele BW´s indlæg bliver citeret mindst en
gang i tråden - da han jo har fast plads i rigtig mange killfiles.

Allan F

Fra : Ole P. Jensen

Dato : 25-05-07 22:05

> Til Kriminalpolitiet, København
>

> Igen tillader jeg mig at ulejlige Jer med

Bo, vi har talt om det her før.
Pak nu din vandhane ind i sølvpapir, og der er ingen der vil forstyrre dig
fremover.

Med venlig hilsen

Kriminalpolitiet