opbygning af skur til trailer og cyker næs~
Fra : Onix

Dato : 01-05-07 19:32

Hej

Pønser på at købe et slags "skur" i Silvan færdigbygget, som tjener som
læhegn/skur til fx trailer og cykler. I så fald skal den stå op af hækken i
indkørslen mod den ene nabo. forventer det bliver mellem 150-180 cm. højt.
En hæk på ca 90 cm deler os.

MÅ jeg det uden særtilladelse fra naboen?

Onix

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 02-05-07 04:17

"Onix" <vedikke@fjerndettehotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> højt. En hæk på ca 90 cm deler os.
>
> MÅ jeg det uden særtilladelse fra naboen?

Prøv at søge efter småhusreglementet på Google. Der vil du kunne finde svar.
Hilsen Matthias

Fra : Henning Sørensen

Dato : 02-05-07 09:04

On 1 Maj, 20:31, "Onix" <vedi...@fjerndettehotmail.com> wrote:
> [...]
> En hæk på ca 90 cm deler os.
>
> MÅ jeg det uden særtilladelse fra naboen?

Du må ikke gøre noget som kan ødelægge hækken mellem jer. Det kræver
en aftale. Derudover er der nogle regler om hvordan byggeriet skal
være når du går tættere på skel. Der skal du en tur omkring Teknisk
Forvaltning - det skal du i øvrigt uanset hvad fordi du skal anmelde
byggeriet til forvaltningen.
´
Mvh

Henning

Fra : Petersen_Michael

Dato : 02-05-07 17:24

In news:1178093067.071533.69980@y80g2000hsf.googlegroups.com,
Henning Sørensen <hesor@vejle.dk> Typed:

> Der skal du en tur omkring Teknisk
> Forvaltning - det skal du i øvrigt uanset hvad fordi du skal anmelde
> byggeriet til forvaltningen.

Ved bygninger under 10 m²?

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
Residerende i Nyborg

ved privat post fjern dyret i @dressen

Fra : Henning Sørensen

Dato : 02-05-07 21:36

On 2 Maj, 18:24, "Petersen_Michael"
<petersen_michael.dengyldnemåg...@mail.tele.dk> wrote:
> Innews:1178093067.071533.69980@y80g2000hsf.googlegroups.com,
> [...]

ok, god pointe. Min fejl.

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 02-05-07 22:16

>ok, god pointe. Min fejl.

Ikke hvis der er to bygninger i forvejen. Så skal man uanset om den nye er
under 10 m2

Mvh Maria