Vedtægter, § om hjemsted
Fra : Heidi

Dato : 23-04-07 21:52

Jeg prøver igen, fik ikke spurgt helt korrekt:
En klub har et sæt vedtægter:

(citat fra vedtægterne)
§ 1 Klubbens navn er: "DOMINO"
Klubbens hjemsted er: Grandprixkøbing
(citat slut)

Bestyrelsen fremlægger på GF forslag om at ændre teksten således at der vil
komme til at stå:
"Klubbens hjemsted er klub-kontors adresse"

Forslaget vedtages ikke på GF.

Bestyrelsens tanke bag forslaget er på sigt at flytte til nærmeste større by
for at tækkes potentielt flere medlemmer, hvilket en del medlemmer i
Grandprixkøbing er imod, da man er udemærket tilfreds med dels
medlemstilgang dels årsresultatet (som er ganske glimrende)

Kan klubben således flytte kontoret til Lilleby selvom der står i
vedtægterne at hjemsted er Grandprixkøbing?
Vil det kræve afstemning på evt. næste års GF?

/Heidi

--
Venlig hilsen Heidi, Miver og Mulles mor

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 24-04-07 04:26

Heidi tastede følgende:
> [...]
> at hjemsted er Grandprixkøbing?
> Vil det kræve afstemning på evt. næste års GF?

Forslaget blev forkastet.
Bestyrelsen kan ikke gøre mere, uden en afstemning.
Kai

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 24-04-07 04:29

Fister Løgsovs formulerede tirsdag:
> Heidi tastede følgende:

> Forslaget blev forkastet.
> Bestyrelsen kan ikke gøre mere, uden en afstemning.
> Kai

PS. Det er medlemmerne der udgør foreningen, ikke (kun) bestyrelsen.
Er bestyrelsen meget i modstrid med medlemmerne, plejer det at betyde
medlemsflugt, og en bestyrelse der ikke overlever næste valg.
Kai