Tak til Bo G. Christensen..anklage tysker ~
Fra : michael bs

Dato : 23-04-07 15:49

Hej Nyhedsgruppe

Jeg stillede et spørgsmål 05-02-2007 kl. 20.01 her i gruppen under
overskriften:
hvordan anklage en tysker.
(læs selv tråden).

Jeg fulgte Bo G. Christensens råd om henvendelse til det lokale politi. Da
jeg fandt politistationen og begyndte at true tyskeren, der havde snydt mig
for 2280 Euro kom der gang i tingene og han begyndte at betale i små rater.
I dag har jeg netop fået restsummen udbetalt. Taktikken lykkedes og 1000
tak til Bo G. Christensen for hjælpen.

mvh Michael

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 23-04-07 15:58

michael bs har bragt dette til verden:
> [...]
> dag har jeg netop fået restsummen udbetalt. Taktikken lykkedes og 1000 tak

Skønt med sådanne tilbagemeldinger.
Kai

Fra : Bo G. Christensen

Dato : 23-04-07 21:17

"michael bs" <mbsfjerndette@ogfjerndettemichaelbennati.dk> skrev i en
meddelelse news:462cc73c$0$52110$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> rater. I dag har jeg netop fået restsummen udbetalt. Taktikken lykkedes
> og 1000 tak til Bo G. Christensen for hjælpen.

Glæder mig (-;

Bo