siger loven noget om ligestilling i mellem~
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 22-04-07 17:56

siger loven noget om ligestilling i mellem kønenen ?

ja jeg kan ikke udybe det mere ind jeg har gjort her ...

ja jeg har lige fået besked fra Ligestillingsafdelingen om der i nogen
samenhæng ikke er jeg citere :

"Der er flere, der før dig har henvendt sig om reglerne om indfødsret,
og ligestillingsnævnet har også tidligere henvendt sig til den
relevante minister (integrationsministeren) vedrørende spørgsmålet,
for der er forskel på børn mulighed for at opnå statsborgerskab
afhængigt af om det er moderen eller faderen, der er dansk. Imidlertid
er det fra politisk side ønsket, at det skal være sådan."

men så kunne det jo være tænkte jeg at der stod noget i Loven om at
alle er lige for den ?

jeg har læst Bacher s udemærkede svar til mig - men jeg tænkte om der
var nogen generelle retnings linjer i loven for lige stilling ?

MvH Bo M Mogensen
--
Gør en forskel :http://www.verdensborn.dk/articles.php?lng=da&pg=185
Holly Marie Combs http://www.hollymariecombs.dk/ Great Multimedia !