Inkasso
Fra : mfn

Dato : 20-04-07 11:49

JEg fik en inkasso på halsen omkring noget vand til en vandkøler som jeg
ikke mener at have fået. Beløbet er omkring 3000 kr.

Når firmaet leverede skrev man under på modtagelsen og fik så senere en
regning. Jeg afleverer senere vandkøleren men de mener så jeg skylder for
nogle leverancer.

Jeg sendte så et brev til inkassoen om at jeg gerne ville have
faktura-kopier + kopi af de underskrevne sedler så jeg kan se underskiften.
Ethvert firma kan jo skrive fakturaer, de beviser vel ikke meget i sig selv?

Men så i går fik jeg sørme en kreditnota på noget af beløbet (525 kr), uden
yderligere forklaring. Så nu har de altså erkendt at i al fald en del af
leverancerne ikke har fundet sted, og jeg sår jo så dermed endnu mere tvivl
om resten.

Jeg har vel krav på at se de underskrifter inden jeg punger ud med hvad
restbeløbet så end måtte blive?