Christian F skrev:
> Nu skriver du ikke noget om hvad fejlen er, men butikken har ret til forsøge
> at udbedre fejlen - nogle fejl, især periodiske, gør at fejlen kan være svær
> og finde og kræver måske mere end 2 rep forsøg.
> Dog skal det ske uden lempe for kunden, så de burde låne dig en anden imens.
>
> Forbrug.dk har lavet en fremragende guide her:
>
http://www.forbrug.dk/fileadmin/Filer/Ren_besked/Ret_og_pligt_som_forbruger.pdf
> Se omkring side 29
>
> Mvh Christian
Tak for svaret..
Har læst guiden, dog uden at blive alt for meget klogere.... ;)
De har tilbudt at låne mig en anden telefon, det drejer sig bare om en
PDA/telefon. Derfor hjælper deres lånetelefon mig ikke rigtigt, da det
"bare" er en telefon. Mangler stadig min kalender og de andre specifikke
PDA funktioner.
Fejlen er generel ustabilitet. Telefonen skal resettes min. hver dag for
at fungere efter hensigten.
'
mvh Tommy Fer