Dækker forsikring måske?
Fra : Jacob Viberg Nielsen

Dato : 14-04-07 22:05

Vi har købt hus for 2 år siden og har dengang tegnet en udvidet
ejerskifteforsikring igennem nykredit.
Derudover har vi husforsikring og indbo forsikring igennem IF.
Her til aften gik jeg i bad på badeværelset på vores 1. sal. Efterfølgende
kan jeg se at der løber kloakvand ned igennem loftet på stueetagen, lige
under badeværelset.

Vil forsikringen måske dække sådan noget? og er det ejerskifteforsikringen?

Det skal siges at der ikke en nogle forbehold omkring kloakforhold i
tilstandsrapporten, og vi har ikke selv rørt ved installationerne.

På forhånd tak

--
Venlig hilsen

Jacob Viberg Nielsen

Fra : lhm

Dato : 15-04-07 12:01

"Jacob Viberg Nielsen" <jacob@jv-web.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> under badeværelset.
>
> Vil forsikringen måske dække sådan noget? og er det

Det er næppe ejerskifteforsikringen, der dækker, da skaderne skal have været
der, da I overtog huset, og det ville I nok have opdaget før i så fald...

Det er så afgørende om I har dækning for skjulte rør på jeres husforsikring,
så du må policer og betingelser igennem.

MvH
lhm