dødsattester m.m.
Fra : Mette

Dato : 12-04-07 16:25

Hej gruppe,

I forbindelse med forberedelse af flytning står jeg med en mappe der
indeholder dødsattester m.m. for forskellige familiemedlemmer, som alle er
døde for mere end 10 år siden. Boerne er forlængst afsluttede, og der er
ingen udestående spørgsmål af nogen art.

Spørgsmålet er, om der er nogen øvre grænse for om, og i givet fald hvor
længe, man har pligt til at gemme den slags papirer? Ingen af familiens
nulevende medlemmer har interesse af at overtage mappen, og jeg vil gerne
begrænse vores "gods" mest muligt, da vi på grund af alder flytter til en
mindre lejlighed. Eventuelle kommende slægtsforskere har jo altid mulighed
for at konsultere de offentlige registre.

På forhånd tak for svar.
mvh
Mette

Fra : urlex

Dato : 12-04-07 19:39

On 12 Apr., 18:25, "Mette" <inva...@invalid.com> wrote:
> [...]
> mindre lejlighed. Eventuelle kommende slægtsforskere har jo altid mulighed
> for at konsultere de offentlige registre.

Du kan altid aflevere mappen til dit lokale historiske arkiv, de
modtager alt med kyshånd !

vh urlex

Fra : Mette

Dato : 12-04-07 20:00

"urlex" <rolex6996@kokage.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mvh
> Mette

Du kan altid aflevere mappen til dit lokale historiske arkiv, de

Tak for svar. Det er en god ide :)
mvh
Mette