skøde ?
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 06-04-07 20:06

Nu har jeg som jeg tidligere været inde på en grund ca. 35 km uden for
Kbh. - da jeg købte den fik jeg en 55-60 000 kr. af min mor ( der omkring )
Nå men der er så ikke rigtigt sket noget i nogen år , men nu er der så
endeligt kommet skred i tingene jeg har lånet knap en million til at bygge
hus for
som jeg så betaler af på .... hvad betyder det egentligt i praksis ?

fordi min mor e-mailed mig forstyrret at hun ville af med sin del af grunden
( hun skulle ikke ha noget for det ) hun vil bare slættes af skødet
jeg svarede hende at det var sgu da lige meget hvis hun skrev under på tro
og love at hun ville sælge huset og dele pengene i mellem mine 4 søster så
frem jeg
dør før hende ( det vil for iøvrigt være skide smart efter som jeg kun deler
navn med de 2 yngste der i så fald vil blive beskattet sønder og sammen )

Nå men når min mor står på skødet er det så også endbetydene med at hun ejer
det halve af det huse jeg sætter på det ?

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : John

Dato : 06-04-07 20:19

Bo M. Mogensen formulerede:

> Nå men når min mor står på skødet er det så også endbetydene med at
> hun ejer det halve af det huse jeg sætter på det ?

Hvis hun har hjemmesko på, så sker der
nok ikke så meget ved at hun står på det.

Fra : Lars Knudsen

Dato : 06-04-07 21:19

On Fri, 6 Apr 2007 21:06:09 +0200, "Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com>
wrote:

>Nå men når min mor står på skødet er det så også endbetydene med at hun ejer
>det halve af det huse jeg sætter på det ?

Ja hun har faktisk ret til hele huset. Du bliver tvunget til at forære
hende det efter det er opført.

** Lars

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 07-04-07 08:56

"Lars Knudsen" <larsremove@landligtremove.dkaway> skrev i en meddelelse

> Ja hun har faktisk ret til hele huset. Du bliver tvunget til at forære
> hende det efter det er opført.

forklar ...! hvorfor hvordan ?

Fra : Jesper Niclasen

Dato : 07-04-07 10:26

Bo M. Mogensen skrev:
> "Lars Knudsen" <larsremove@landligtremove.dkaway> skrev i en meddelelse

> forklar ...! hvorfor hvordan ?

Du skriver hun står på skødet - er det kun hende der står på skødet,
eller står I begge anført med hver en procentdel?

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 07-04-07 14:29

"Jesper Niclasen" <news@fuddi.dk> skrev i en meddelelse
> Bo M. Mogensen skrev:

> Du skriver hun står på skødet - er det kun hende der står på skødet, eller
> står I begge anført med hver en procentdel?

det er vi begge ..!