Rationalet bag lov om blufærdighedskrænkel~
Fra : Bo Warming

Dato : 25-03-07 04:25

Rationalet bag lov om blufærdighedskrænkelse -

- må vel været noget i stil med, at hvis den naragtige direktør kunne
gå og drille sin rengøringskone ved at afklæde sit lem og sige "Se her
er din belønning, hvis du gør et godt arbejde" så ville denne
sexchikane føre til at også voldtægt blev daglig foreteelse.

Men sådant sludder bør alle afvise.

HVIS jeg ikke forstod flirtens grundprincip, at man frivilligt pr step
by step tilnærmelse kommer i trusserne på skønheden, så kunne jeg være
blotter af type "børnelokker" som man i min og Tove Ditlevsens
barndoms baggård blev advaret imod. Den tids klassiske blotter-myte
var om en udstødt særling, som på afstand trak sit lem frem, mens en
attraktiv kvinde eller pige var i baggården på lang afstand.

Min forsker-ansatte kusine på Risø oplevede noget i den stil sammen
med en anden kvindelig civilingeniør, da de var på skovtur og spiste
nær deres bil.

En skør ung spradebasse gik pludseligt hen til de spisende kvinder og
viste dem sit lem på et par meters afstand, og gik hastigt videre ,
som om nu havde han præsteret en god indsats for at fastslå, at han
ikke var genert, men et normalt acceptabelt medlem af menneskeheden.

De ofte forekommende voldtægter mod meget gamle kvinder er ret
uforståelige for normale, pornoforbrugende mænd - og sexforsker
dr.phil. Berl Kutschinsky fortalte mig , at de aparte mænd nok er
skræmt ved klassisk smukke, STÆRKE unge kvinder, men kun tør de
pur-unge uden hår på karamellen eller de endnu mere lavstatus og svage
oldinge. Men at nærme sig kvindekønnet er en "manddomsprøve", som de
skal bestå for deres egen selvrespekts skyld. Biologiens ægte
manddomsprøve - at binde en frugtbar kvinde til sig og få afkom, har
de forlængst givet op overfor - ligesom bøsser har givet op overfor
denne superliga-præstation.

Rationalitet er ikke noget, det kendetegner erotiske perversiteter.
Jeg har diskuteret blufærdighedskrænkelse med mange advokater, incl
nogle der har tabt sager for flere blottere, og ingen kan give en
enkel forklaring på den strafbare ekshibitionisme.

Engang havde jeg netop startet en privatiseret sæddonorformidling og
fik mange henvendelser fra især familiefædre, der indså mit koncepts
overlegenhed sammenlignet med hospitalsinseminationens, og gerne ville
være donorer - nogle for at få flere børn, nogle i håb om spændende
samlejer.

Dengang fik jeg desværre også tilsendt fotos fra unge særlinge, der på
deres seng lå nøgne med erigeret lem og åbenbart mente at dette
vilddyr-foto måtte kvalificere til at de blev brugt efter naturens
bestemmelse og blev elsket.

Hvis jeg var blottet for forståelse af pigers smag mht gradvis
forførelse, så ville jeg måske kunne have afklædt mine kønsorganer
overfor en lejlighedsbesigtigelser, hvis jeg var alene hjemme og så
håb om at det kunne lede til forførelse.

At en tidligere gymnasielærer skulle kunne være så afstumpet dog er
ikke sandsynligt.

Hvis jeg ville bruge værelsesbesigtigelser som redskab til at opnå
samleje (hvad mange gør, og er beskrevet i skønlitteraturen bl.a. af
Hans Scherfig), så ville jeg ikke i telefonen, når annoncelæsere
ringede op, samle alle til et tidspunkt, in casu søndag kl 1900
(22.5.2005), hvor alle ti dukkede op, ifølge et af sagens vidner, som
igen skal vidne i landsretten.

Så ville jeg fordele dem på forskellige tidspunkter, hvor jeg var
alene hjemme - og slet ikke som ved falskanmelderens besøg, bruge tid
på at fremvise mens både min kone er i huset, og jeg har besøg i haven
af et attraktivt købsinteresseret par, som ifølge den i byretten
fremlagte emailkorrespondence fra ugen derefter, var interesseret i at
leje og evt købe min lejlighed,

og jeg var klart, ifølge mine mails, interesseret i netop dem som
lejere/ejere.

Min kone og jeg bor i lejligheden nedenunder og deler have med overbo,
og de i haven besøgende var begge i gode økonomiske kår og var derfor
var attraktive lejere og evnetuelt senere købere - modsat en
gebrokkent talende nyansat sort flygtningekvinde.

Selv den dummeste særling, ville ikke risikere at lade det gode par
blive skræmt væk, ved at blotte sig på den anden side af huset, med
risiko for, at den sorte pige skreg "hjælp" og derved skabte dårligt
rygte.

Fra : Bjarne

Dato : 25-03-07 09:09

Bo Warming skrev:
> Rationalet bag lov om blufærdighedskrænkelse -
>
> - må vel været noget i stil med, at hvis den naragtige direktør kunne gå
> og drille sin rengøringskone ved at afklæde sit lem og sige "Se her er
osv.

Vil der komme noget ud af at anmelde indlægget som spam/misbrug eller er
der ikke andet at gøre end at ignorere?

vh
Bjarne

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 25-03-07 11:08

Bjarne formulated on søndag :
> ignorere

"Hot or Not" for fugle: http://fuglemarkedet.dk/galleriet/
Sometimes I lie awake at night, and I ask, "Where have I gone wrong?"
Then a voice says to me, "This is going to take more than one night." -
Charles M. Schulz

Fra : Bjarne

Dato : 25-03-07 12:03

Henrik Stidsen skrev: