Jeg er uskyldig! :-(
Fra : Carsten \(H\)

Dato : 20-03-07 01:40

Jeg er kommet i en lidt uheldig situation, sidste år omkring denne tid, var
jeg i en person strid med min eks. kone og hendes fyr.

Det handlet for mit vedkommende at jeg havet det dårligt med at vores
datter, som på daværende tidspunkt var 2 år gammel, var hos sin mor, fordi
hendes mor (min eks.) havet et omfattende alkohol misbrug, anført af hendes
nye kæreste.

Han var samtidig sygelig jaloux på mig og han havet en klar hævn motiv over
for mig, fordi jeg havet fået min eks. kone til at flytte fra den by, hvor
de begge boet, hver for sig, for at starte på en frisk uden ham, efter en
lang periode med omfattet alkohol misbrug og omsorgssvigt af vores datter,
for så at bo i samme by som mig, for børenes skyld.

Det mislykkes da hun genoptog forholdet til ham ugen, efter et halvt år.

Jeg har haft vores store datter hos mig, siden skilsmissen, vi har to børn
sammen.

Men så sidste år da jeg i et desperat og ikke vellykket forsøg, prøvet at få
min datter udleveret, fordi de begge var i gang med deres weekends druk og
jeg synes at det var upassende at min datter skulle være til stede, så kom
jeg måske til at ødelægge hans sidespejl på hans bil, i ren afmagt, jeg
mener selv at der ikke var sket nogen skade, som ikke kunne genoprettes,
havet bare skubbet til spejlet så det var ude af indstilling, det sad stadig
på bilen.

Omkring 1½ til 2 døgn senere bliver jeg kontaktet af politiet, omkring
hærværk på hans bil, det skulle så havet forgået over 1 døgn efter jeg havet
været i kontakt med hans bil og denne gang lød det så på flere ødelagte
ting, som visker, lygter og ridser og et sidespejl der helt var revet af.

Jeg viste jo at jeg havet skubbet/slået til spejlet, men det stadig sad på
bilen da jeg gik og alle de andre ødelagte ting, kendte jeg ikke noget til,
så jeg nægtet selvfølgelig at have noget med hærværket at gøre, det var jo
også over et helt døgn senere.

Men til mit uheld, så fandt politiet jo selvfølgelig mit fingeraftryk på det
spejl der var faldet af, som blev sendt videre til teknisk afdeling, som det
eneste fra bilen.

Jeg bliver så sigtet.

Jeg vælger så at fortælle om episoden fra dagen før, har ikke ville fortælle
den i detaljer tidligere, da jeg selvfølgelig var bange for at blive hængt
op på alle de "skader" der skulle havet været begået.

Efter jeg første gang bliver kontaktet af politiet, går jeg ned for at
besigtige bilen for dens skader, udover det manglende sidespejl, som
politiet nu er i besiddelse af, for at finde fingeraftryk, så kan jeg ikke
se at bilen ser meget anderledes ud, antennen er lidt mere bøjet end den
plejer at være, vi taler om en gammel Corolla fra 91/92, den er afbleget af
solen (Rød bil) og har en del ridser, tydeligt en 15 år gammel bil.

Men ejeren har meldt et antal skader på bilen, ting jeg næsten er sikker på
har været fejl/mangler/skader længe før det påstået hærværk.

Nu bliver jeg lidt nervøs, synes det ser rigtigt skidt ud for mig, skal jeg
nu betale en langt række skader som jeg intet har med at gøre, klager til
politiet og holder på min uskyld.

I mens bliver jeg chikaneret på det groveste af bilens ejer, får SMS'er og
telefon opkald at jeg skal lide i retten og han har en god sag og det vil
koste mig 25.000 kr. osv. meget ubehageligt, for lige før det her med bilen
skete, der har jeg lige anlagt en forældermyndighedssag, mod min eks. for at
få min datter der bor hos hende og her bliver jeg også truet med at jeg står
dårligt, fordi jeg er hærværksmand osv. jeg føler mig meget truet til at
skulle opgive sagen om forældremyndighed og er overbevist om at hele sagen
om hærværk er i scene sat af min eks. og specielt hendes kæreste, for at
hænge mig ud og få mig ned med nakken, evt. for at opgive
forældermyndighedssagen.

Der sker så det, at politiet vælger at droppe anklagen imod mig, men så nemt
slipper jeg ikke, ejer af bilen, min eks. kones nye kæreste, klager til
statsadvokaten og får medhold, nu venter jeg bare på at blive kaldt i
retten.

Igen efter sagen bliver droppet af politiet, bliver jeg chikaneret med at
han vil gå videre til statsadvokaten og jeg skal lide og alt muligt andet
ubehageligt.

Samtidig mens vi venter svar fra Statsadvokaten, får han og min eks. kone
den ide, at anklage mig for voldtægt af min eks. kone, det skulle være hans
ide, efter udsagn fra min eks. kone og jeg tror hende.

Heldigvis får de forkludret lidt deres trussel, da min eks. kone ringer
beruset til min kæreste og fortælle på hendes telefonsvare at de agter at
melde mig for voldtægt, hvis min kæreste ikke lige gør som de beder hende
om, altså en trussel om falsk anklage, indtalt på telefonsvare, som jeg har
gemt, så det ødelagde deres plan og den når aldrig politiet.

Nu er det sket det at min eks. kone har droppet sin kæreste og nu er han så
sikker på det er dels min skyld, så han sender stadig SMS'er som at han har
en god sag i retten, jeg skal lide og det vil koste mig dyrt osv.

Derudover truer han også min eks. kone, som nu er hans eks. kæreste, på
samme måder, bare med et civilt søges mål omkring penge, som han mener at
have til gode hos hende, han har købt hende under hele deres forhold og nu
skal hun altså betale ham tilbage, fordi hun har gjort det forbi med ham,
eller underforstået, at hun kan gå fri, hvis hun tager ham tilbage og
genoptager forholdet.

Han er en rigtig modbydelig satan og jeg ved ikke helt hvad jeg skal stille
op, jeg står meget uheldigt stillet i den her sag og frygter at blive
anklaget for noget jeg ikke har gjort, plus at skulle betale erstatning og
sags omkostninger, samt bøde.

Han har fået fortaget reparationer på sin bil på forsikringens regning plus
at staten/politiet føre en hævn agt sag i mod mig, på vegne af ham, det
koster ham ikke en krone om jeg vinder eller taber, perfekt hævn fra ham.

Hvad kan jeg stille op og gøre, er ved at køre psykisk ned på det her.

Carsten

Fra : Kim2000

Dato : 20-03-07 06:49

"Carsten (H)" <no@mail.thanks> skrev i en meddelelse
> [...]
> ham.
>

> Hvad kan jeg stille op og gøre, er ved at køre psykisk ned på det her.

Jeg er på vej på arbejde, så når ikke at skrive det store, men du har
selvfølgelig indgivet politianmeldelse for trusler ikk? Med de sms'er han
har sendt, at de har truet med falsk anmeldelse (som du selvfølgelig giver
til politiet) så mener jeg nu slet ikke du står så skidt endda - slet ikke.
Kontakt politiet og det med det samme.
mvh
Kim

Fra : Carsten \(H\)

Dato : 20-03-07 07:40

> [...]
> til politiet) så mener jeg nu slet ikke du står så skidt endda - slet
> ikke. Kontakt politiet og det med det samme.

Nej jeg har ikke anmeldt hans trusler, hvis det er de der nedladende ting
han har skrevet til mig, som at jeg skal lide i retten, han har en god sag
osv. du mener jeg skal anmelde?

Jeg har kun en sms fra ham, hvor han skriver at jeg har voldtaget min eks.
og jeg vil få min dom i retten, er det truende nok?
Efter det der ringer min eks. kone så og indtaler den besked på min kærestes
telefonsvare, at hun vil melde mig for voldtægt, hvis min kæreste ikke
kontaktet hende inden for 5 min.
Har også en optagelse, hvor hun fortæller at det er noget hendes kæreste har
fundet på og at jeg selvfølgelig ikke har voldtaget hende.
Kan det bruges i en sammenhæng med hans påstået hærværk på bilen, til at
"bevise" at vi har at gøre med en mand der bare slynger om sig med anklager
og bare er ude på at skade mig.

Carsten

Fra : Kim2000

Dato : 23-03-07 23:04

> [...]
> "bevise" at vi har at gøre med en mand der bare slynger om sig med
> anklager og bare er ude på at skade mig.

Det er helt klart chikane og det kan klart politianmeldes og jeg ville ikke
være så tøvende, skylder du skiderikken noget? Generer idioten mest muligt
med de lovlige midler og når han ligefrem smider ammo i hovedet på dig, så
er der slet ingen grund til ikke at bruge det.
mvh
Kim

Fra : rasmus

Dato : 20-03-07 09:49

"Carsten (H)" <no@mail.thanks> skrev i en meddelelse
> Jeg er kommet i en lidt uheldig situation, sidste år omkring denne tid,
> var jeg i en person strid med min eks. kone og hendes fyr.

- ja det tør siges! Nuvel, mon ikke der er materiale nok til et tilhold?
Hans trusler, din eks-kones telefonbesked samt en lang liste fra
telefonselskabet over samtaler mellem hans og din telefon. Jeg ville gå til
politiet - mnåske er du så heldig de sigter ham for falsk anmeldelse ...
med hensyn til alkoholmisbruget kan det jo blive en sag for de sociale
myndigheder. Delt forældremyndighed?

ras

Fra : Carsten \(H\)

Dato : 20-03-07 11:02

"rasmus" <nejtak@nejtak.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ... med hensyn til alkoholmisbruget kan det jo blive en sag for de
> sociale myndigheder. Delt forældremyndighed?

Jeg har prøvet med at få et tilhold på min eks. kone og på ham, de har været
til afhøring hos politiet og som sagt så har det været en person strid
mellem mig og disse personer i gennem 2 år, så der er fløjet en del grimme
bemærkninger frem og tilbage i mellem os, fra begge sider, hvor jeg også har
talt med meget STOR bogstaver, tilmeld advaret ham om at han skal passe på,
altså at de lå øretæver i luften, for han er utrolig provokerne, bare ikke
når man står over for ham, så bliver han en kylling der er bange for at jeg
skal slå ham og med god grund, har så aldrig gjort det, men har venligt
advaret om det kunne være en mulighed, hvis han ikke stopper sine
provokationer.
Dumt af mig, men man bliver sgu tosset og føler sig totalt magtesløs, når
man ser sådan en idiot ødelægger ens børns mor med druk og når der så også
er børn involveret.

Omvendt har han så ved et enkelt tilfælde, troppet op hos min eks. kone,
hvor jeg var på besøg sammen med børene og vil slås, til hans held så stak
min eks. kone ham et par flade og smed ham ud, men han var meget ubehagelig.

Det er ca. 1½ - 2 mdr. siden jeg var hos politiet og har sådan set intet
hørt endnu, de vil sende det videre til vist nok deres jurister.
Desværre havet han så forskellige udskrifter af de provokationer der havet
været i gennem tiden, med til politiet, men kun mine svar, ikke hvad han
selv havet skrevet forud for det jeg svare på, så ser det jo ud som om det
er mig der er synderen, lidt smart er han jo.

Jeg havet bare ikke helt til at fremvise de beviser jeg have, da jeg var til
afhøring, fortalte om dem, men de virkede ikke interesseret i at se dem, men
omvendt så havet de set hvad han havet modtaget af sms'er fra mig.

Jeg har begge børn idag, min eks. kone har selv gået med til at den mindste
skulle være hos mig, for en tid, hun kunne ikke klare det mere, den livs
stil hun levet tog for hårdt på hende, så den side er der styr på og efter
min eks. kone er vågnet op og blevet lidt mere fornuftig og gjort det forbi
med sin kæreste, er vi også begyndt at tale fornuftigt sammen og er enig om
en løsning som er bedst for børene og det ikke føre til noget brugbart at få
hinanden ned med nakken, da det er børene det går udover i den sidste enden.

Men nu hvor hun har indset dette, så er det bare hendes nu eks. kæreste der
er problemet, han forsætter sin sag imod mig, for det er jo politiet der
køre den sag om hærværk, på "vegne" af ham og han chikanere mig stadig med
anklager og beskyldninger for det ene og det andet og chikanere mig og min
eks. kone altså hans eks. kæreste, på det groveste, fordi han er jaloux over
at vi er begyndt at tale sammen igen.

Han ringer og fortæller mig ting om min eks. som han ikke har ville fortælle
før, altså han udstiller hende over for mig og truer med at kontakte alle vi
kender og fortælle hvad vi er for nogen mennesker osv. meget ubehageligt.

For 2 uger siden, måtte min eks. kone ringe til Politiet, for at få ham ud
af sin lejlighed, hvor han var mødt op, han havet selv nøgle, men ønsket
ikke at udlevere den og forlade lejligheden, ikke før politiet kom og truet
ham med en tur på stationen.
Så satte han sig ned i sin bil, hvor han efter min eks. udsagn, kørt beruset
hjem, efter politiet havet forladt stedet.

Sagen kort og godt, jeg har selv deltaget i nogen af de provokationer der
har været, har gjort og sagt ting der heller ikke var for heldigt og jeg har
slået til hans sidespejl på bilen, som måske kan være gået i stykker, har
intet imod at erstatte dette, hvis det er tilfældet.
Men jeg er ikke skyldig i det omfang af hærværk som jeg er blevet anklaget
for af politiet, hvis jeg da overhoved er skyldig i noget hærværk, er sikker
på at sidespejlet var intakt da jeg forlod bilen og jeg er overbevist om at
han har udnyttet en situation, til at få mig i fedtefadet, ved at beskylde
mig for en langt række anklager for påstået hærværk.

Jeg håber at min eks. kone, nu hvor vi taler bedre samme og hun selv er
kommet i kambolage med ham, kan hjælpe mig lidt, ved at kunne udrede visse
ting over for politiet, men jeg vil jo heller ikke have at hun selv ender i
fedtefadet, for så vil hun jo ikke hjælpe mig.

Spørgsmålet er hvad jeg kan gøre inden det ender for retten eller skal jeg
vente til jeg er i retten og oplyse de her ting?

Vil helst være fri for at skulle i retten, men der er jo nok ingen chance
for at de dropper sagen imod mig, før det har været prøvet i retten.

Carsten

Fra : Martin M. Pedersen

Dato : 05-04-07 22:31

Carsten (H) wrote:

> [...]
> på bilen.
>
> Omkring 1½ til 2 døgn senere bliver jeg kontaktet af politiet, omkring

Hejsa,
Det er kun hærværk, hvis du havde tilhensigt at ødelægge sidespejlet.
Hvis det var et uheld, skal du selvfølgelig erstatte spejlet, men det er
ikke hærværk.

Mvh
Martin