Clematis - hvordan 'kopierer' man sådan en~
Fra : Henning Kampmann

Dato : 12-06-07 05:40

Hej,

Min datter har en meget smuk Clematis, som jeg pokkers gerne vil
'lave mig' en kopi af. Det med have og med blomster er afgjort
ikke min spidskompetence, så et lille råd mht. hvordan det skal
gøres, vil være særdeles velkomment!

På forhånd tak.

Henning

Fra : Ole Christiansen

Dato : 12-06-07 07:26

"Henning Kampmann" <catline@edb.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 'lave mig' en kopi af. Det med have og med blomster er afgjort
> ikke min spidskompetence, så et lille råd mht. hvordan det skal

http://www.havenyt.dk/forum/dyrkningsmetoder/992.html

Jeg søgte på clematis formering

/Ole

Fra : Tove Krieger

Dato : 12-06-07 13:00

In news:nj8s63ljcr0ai6la58veq1849msqq7phmi@4ax.com,
Henning Kampmann <catline@edb.dk> typed:
> [...]
> 'lave mig' en kopi af. Det med have og med blomster er afgjort
> ikke min spidskompetence, så et lille råd mht. hvordan det skal

Min datter har også et par Clematis som jeg er vild efter at
"kopiere", men efter at have læst medfølgende link, tror jeg nok at
jeg hellere vil købe mig til en magen til, og så har hun oven i
købet købt dem i "Netto" sidste år for ingen penge. Der er bare
nogle der er heldige at finde de rigtige steder

http://debat.jubii.dk/showthread.php?p=10796994#post10796994

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Henning Kampmann

Dato : 12-06-07 18:34

Hej,

Tak for jeres svar. Jeg har fulgt linket, været ude og har fået
fat i 'diverse', og skal nu til at nappe nogle grene fra
datteren.

Tove, du har selvklart ret, når du siger, at jeg nok klarer den
lettere/hurtigere/billigere med et par nye, MEN, den min datter
har, er bare så skøn i størrelse og farvespil, at det skal være
den - om muligt!!

Tak for råd og kommentarer. Nu håber jeg blot, at jeg også evner
at skabe 'nyt liv'!

Venlig hilsen

Henning

Fra : Tove Krieger

Dato : 12-06-07 18:43

In news:gslt63h6l27a4bu25jta21ulu4ut3ld0s2@4ax.com,
> [...]
> den - om muligt!!
>
> Tak for råd og kommentarer. Nu håber jeg blot, at jeg også evner

Pøj pøj med forsøget. Gid det må lykkes for dig