Espalier - findes der en holdbar, billig l~
Fra : Henning Kampmann

Dato : 12-06-07 05:33

Hej,

Jeg skal have gang i nogle klatrende planter. Skal arealerne
dækkes med espalier, får jeg brug for min. 5 x 180 cm.

Da murværket er hvidt, syntes jeg, at espalien også skal være
hvid.

Hvor kan jeg komme rimeligt til noget sådant? Jeg bor i Greve.

På forhånd tak.

Henning

Mailer du, skal tallene lige fjernes først!

Fra : Henning Kampmann

Dato : 12-06-07 06:28

Ups, det gik vist lidt hurtigt. Behovet er ca. 5 stk a ca. 70x180
cm.