Har i erfaringer med Thisted MC Shop?
Fra : Martin_P

Dato : 06-07-01 12:41

Jeg er sq lidt sur!!

For efterhånden næsten 2 måneder side brændte jeg et stempel i min
2-cylindrede Suzuki 250T'er. Slæbte den hjem, tog stemplerne ud og gik
ned i TMCS(Thisted MC Shop) og bestilte nye stempler til begge sider,
samt nye bundpakninger og toppakninger. Efter ca 3 uger(og utallige
telefonopkald) kom det ene stempel endelig!! Beskeden var, at de kun
kunne skaffe det ene - men jeg kunen da få 2 sæt ringe - så kunne det
gamle ikke brændte stempel da få nye ringe i det mindste!!!!!
Bundpakningerne var der også, men ingen toppakninger(se tildl. tråd -
erhm - lille problem) Efter at have ventet yderligere 3 uger ringede
de til mig og sagde, at jeg ikke kunne få nye toppakninger til
maskinen!! Efter 14 dages ivrig søgen efter pakningsmateriale, fandt
jeg endelig noget teflon materiale med kobbertråde indflettet, som jeg
så lavede toppakninger af. Nu kom tiden endelig til at samle dyret og
komme ud at køre igen. men ak og ve - stemeplringene passede ikke i
det nye stempel!! Stemplet var 100% magen til det ene gamle stempel,
og det andet sæt stempelringe passede heller ikke - de var for store.
Faktisk hele 4/10 for store!! Nyt opkald til TMCS - skældte ud og
sagde, at nu måtte han fandme få fingeren ud og få bestilt de rigtige
stempelringe!!! idag kom dommen. Han havde fået 1 sæt hjem - de andre
ville nok først komme onsdag eller torsdag i næste
uge!!!!!***ddddyyyyyyybbbbtttttt sssuuuukkkkk***

Har i andre også disse problemos med MC forhandlere og "support" til
MC'ere de ikke selv har solgt??

Og hvor ligger nærmeste forhandler i Thistedområdet - når man ser bort
fra TMCS - for der vil jeg sq ikke handle mere!!!!

Martin_P
Suzuki 250T(Uden stempelringe til det ene stempel)

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 06-07-01 13:02

> Nyt opkald til TMCS - skældte ud og
> sagde, at nu måtte han fandme få fingeren ud

Uden at kende noget til TMCS kunne det næsten lyde som om at han forsøger at
skaffe stumperne fra suzuki importøren. En kammerat har også haft temmelig
lange leveringstider på stumper derfra (Som i det kommer måske med den næste
conatiner om 3 måneder, Ja containeren er kommet for en uge siden de har
bare ikke haft tid til at pakke den ud endnu. Er delene der ? - Det ved vi
når vi har pakket ud. Når i det i næste uge ?Nej vi går på 3 ugers ferie
imorgen)

Så inden du skælder mere ud på TMCS var det måske en ide at høre ham hvorfor
stumperne ikke kommer ...

/A

Fra : Martin_P

Dato : 06-07-01 13:10

Det er bare et kæmpe irritationsmoment. Han kan kun få 1 stempel hjem,
men 2 sæt ringe - Når ringene kommer er det forkert størrelse, og der
går 1 uge mellem han modtager hvert af de nye sæt - det lyder sq da
underligt...

Martin_P(som er faldet lidt ned igen)

Fra : Claus Rittig

Dato : 06-07-01 22:03

"Martin_P" <dsl6041XXX@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> men 2 sæt ringe - Når ringene kommer er det forkert størrelse, og der
> går 1 uge mellem han modtager hvert af de nye sæt - det lyder sq da

Det er almindeligt kendt at Suzuki importøren kan have ualmindelig lange
ventetider, sådan har det været i mange år. Situationen er så grel at flere
har droppet forhandlingen af Suzuki af denne grund.

Mvh.
Rittig

Fra : Jens U

Dato : 07-07-01 00:13

Claus Rittig skrev ...

>Det er almindeligt kendt at Suzuki importøren kan have ualmindelig lange
>ventetider, sådan har det været i mange år. Situationen er så grel at flere
>har droppet forhandlingen af Suzuki af denne grund.

Ja og nogle har helt droppet at køre på det mærke.

--
Hilsen Jens, HONDA Revere (fhv. bøttejern)
E-mail: reveredk@studmc.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<< Fjern/Remove X