Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Hvilket grafikkort til PII400?
Fra : S.T.

Dato : 06-07-01 12:37

Hvilket 3D kort kan anbefales til en PII 400 maskine? (Kan evt. overclokkes
til 450)
Jeg har et Savage4 16mb agp. Kan det betale sig at købe Geforce2mx?
Jeg har 128 mb ram133 i maskinen.

Fra : Hanzen

Dato : 06-07-01 14:38

"S.T." <chemnitz@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
overclokkes
> til 450)
> Jeg har et Savage4 16mb agp. Kan det betale sig at købe Geforce2mx?

Jeg har en celeron 400 med 384Mb ram og et ASUS V7100 GeForce2 m.TV out
Det funker fint

hilzen
Hanzen

Fra : jerry jensen

Dato : 06-07-01 20:41

Jeg har lige opgraderet mit tnt2 ultra til et geforce2 mx på min celeron
400@450 maskine, herefter steg ydelsen i 3dmark 2000 til ca. det dobbelte,
til lidt over 3000.

mvh jerry