færdig med disse, hvad nu ?
Fra : Jakob

Dato : 11-06-07 21:49

Jeg er færdig med farcry, halflife, doom3 og et par stykker til. Derfor
vil jeg lgie høre hvad der kan anbefales.

Mit system trækker ovennævnte og lidt til. Gerne lidt ældre spil der kan
fås til spotpris, sådan har jeg netop købt farcry som overrraskede meget
positivt. Eneste negative var at det var temmlig kort.

Hygge

Jakob

Fra : Jakob

Dato : 11-06-07 22:09

In article <7Mibi.48$7c7.38@news.get2net.dk>, 321@123.dk says...

> F.E.A.R ??

Det var jeg faktisk meget tæt på at købe men ved ikke om jeg har nerver
til det :0)

Hygge

Jakob

Fra : Bjarne K.

Dato : 11-06-07 23:25

> [...]

> F.E.A.R ??

Det var jeg faktisk meget tæt på at købe men ved ikke om jeg har nerver

Det er nu ikke specielt uhyggligt (alt er jo relativt), men spillet er nu
godt alligevel. Kan ellers anbefale Quake4. Lidt lige som doom3, bare med
lidt mere lys. Samt man skal arbejde sammen med andre. Købte både fear og
quake4 for en hund.

--

Hilsen

Bjarne K.

Fra : Bufferzz

Dato : 11-06-07 22:39

Se dig evt lidt om i Steam store:
Forsiden: http://steampowered.com/v/index.php?cc=DK

De har mange gode titler.

Evt fortsættelelsen til half-life 2 (hvis du har spillet 2'eren)
http://steampowered.com/v/index.php?area=game&AppId=380&cc=DK

Eller Dark Messiah Might and Magic
http://steampowered.com/v/index.php?area=game&AppId=2100&cc=DK

Mere
http://steampowered.com/v/index.php?area=all&genre=1&cc=DK

Fra : Jakob

Dato : 12-06-07 21:39

In article <466dc109$0$7611$157c6196@dreader2.cybercity.dk>,
no.sp@m.2.me says...
> [...]
>
> De har mange gode titler.
>
> Evt fortsættelelsen til half-life 2 (hvis du har spillet 2'eren)

Fantastisk gode ideer er STOR fan af den originale, det bedste spil
ever. Derfor henter jeg fortsættelsen. Men nu er det vel ikke bare 2
lamme baner mere eller ????

Måske også sjovt med dark messiah men jeg er IKKE til fantasty så det må
lige ses.

Hygge

Jakob

Fra : Bufferzz

Dato : 13-06-07 11:53

> Derfor henter jeg fortsættelsen. Men nu er det vel ikke bare 2
> lamme baner mere eller ????

Nej det er ikke bare 2 lamme baner

Det er knapt så langt som HL2. det er 1 af 3 episoder efter HL2
Episode 2 kommer sansynligvis til Nov 2007 og igen episode 3 engang i
fremtiden.

Klart et køb værd hvis man er til HL2
Og kan lide historien.

Ang Dark Messiah kan du prøve at hente demoen (igennem steam)

Fra : Martin Hughes

Dato : 12-06-07 05:14

"Jakob" <nono@ni.invalid> wrote in message
[...]

Kan varmt anbefale

Prey (desværre også alt for kort)
Soldier of Fortune (kan købes utrolig billigt)
Medal of honor (alle er udemærket)
Clive Barker's Undying
Die Hard 2 - Nakatomi Plaza
Alien Vs Predator
Hitman (alle er fede)
Vietnam - Line of sight
No one lives forever 1 & 2
Return to Castle Wolfenstein
Max Payne 1 & 2
Serious Sam 1 & 2
Vietcong
vietcong - fist alpha
Star trek elite force

og mange andre

Nogle er bedre i single player end andre.

Fra : Jakob

Dato : 12-06-07 21:40

Takker og fedt, havde overvejet det der prey

Hygge

Jakob

Fra : Peter T.

Dato : 12-06-07 07:39

Jakob udviste en rettidig omhu og skrev:

> [...]
> vil jeg lgie høre hvad der kan anbefales.
>
> Mit system trækker ovennævnte og lidt til. Gerne lidt ældre spil der kan

Køb det aldrende, men geniale Deus Ex. Det er godt nok fra 2000, men det
holder 100% den dag i dag. <http://en.wikipedia.org/wiki/Deus_Ex>

--
Jeg vil hellere, jeg vil hellere... Jeg vil meget meget hellere ha' en

STAR!

Fra : Jakob

Dato : 12-06-07 21:42

> Køb det aldrende, men geniale Deus Ex. Det er godt nok fra 2000, men det
> holder 100% den dag i dag. <http://en.wikipedia.org/wiki/Deus_Ex>

mener jeg har prøvet det, men grafikken fik mig hvis til at stå af kan
ikke lige huske det. Blev vist ikke rigtigt fanget.

Hygge

Jakob

Fra : Peter T.

Dato : 13-06-07 01:17

Jakob udviste en rettidig omhu og skrev:

> mener jeg har prøvet det, men grafikken fik mig hvis til at stå af kan
> ikke lige huske det. Blev vist ikke rigtigt fanget.

Jeg havde vist samme førstegangsoplevelse, som du fortæller. Men anden
gang blev jeg fanget af historien. Alt for fanget... Og jeg ved, jeg ikke
er den eneste, der var solgt til det spil. :)

Hvis du beslutter dig for at kaste 25-50 kr efter spillet, så hold dig
endelig fra toeren. Den er virkelig ringe.

Fra : Per Nielsen

Dato : 12-06-07 10:06

Hvad med S.T.A.L.K.E.R.?

Fra : Jakob

Dato : 12-06-07 21:42

In article <466e6203$0$90272$14726298@news.sunsite.dk>, dazzler53
@hotmail.dk says...
> Hvad med S.T.A.L.K.E.R.?

Måske kigger på det tak for buddet.

Hygge

Jakob

Fra : Bjarne K.

Dato : 13-06-07 08:45

> [...]
> fås til spotpris, sådan har jeg netop købt farcry som overrraskede meget
> positivt. Eneste negative var at det var temmlig kort.

Hov vi glemte da vist Mafia. Et af de bedste spil jeg nogenside har spillet.
(burde kunne fåes billigt)

Bjarne K.

Fra : Ukendt

Dato : 15-06-07 15:35

Så er der dem her.

Resident Evil 1+2+3+4.
The Suffering 1+2.
Gun.
Infernal.
The Thing.
Uber Soldier.
Area 51.
Condemned.
Alien vs Predator 2.

--

Med Venlig Hilsen

Kimila.

Fra : Per Nielsen

Dato : 15-06-07 16:18

"kimila" <kimila snabel a mail dot dk> skrev i en meddelelse
> Alien vs Predator 2.

Kører AvP 1+2 på WinXP SP2? Samt GeForce 6800GT og 94.24 driver.