Leje bil i Spanien - BILLIGST !!
Fra : Peter

Dato : 11-06-07 21:50

Hej Hej

Skulle der være nogen der ved, HVOR man billigst lejer en bil, når man
skal være 2½ uge i Spanien (Valencia) ??

Det skal være en 6 personers....

Tak - og fortsat god dag...

/Peter

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 12-06-07 01:52

Peter <Peter.Windum@gmail.com> wrote in news:1181595009.134282.84290
@d30g2000prg.googlegroups.com:

> Skulle der være nogen der ved, HVOR man billigst lejer en bil, når man
> skal være 2½ uge i Spanien (Valencia) ??

Hvis du ikke har mulighed for ordentlige rabatter hos de internationale
selskaber, så er det billigst at leje lokalt.

Desværre kræver det lokalkendskab, som jeg ikke besidder i dette tilfælde.

Fra : Ukendt

Dato : 19-06-07 20:33

Hej Peter,

De billigste priser har jeg altid fundet hos:
www.carjet.com

De er en online broker, som anvender forskellige udlejningsfirmaer.

Mvh.

Lars

Fra : Flemming Poulsen

Dato : 19-06-07 23:24

> "Peter" <Peter.Win...@gmail.com> wrote in message

> Hej Hej
>
> Skulle der være nogen der ved, HVOR man billigst lejer en bil, når man
> skal være 2½ uge i Spanien (Valencia) ??
>
> Det skal være en 6 personers....
>
> Tak - og fortsat god dag...
>
> /Peter

Prøv på http://www.billiglejebil.dk - der er 10 procent ekstra rabat