Hjælp til rejseplanlægning - Argentina
Fra : -USH-

Dato : 10-06-07 20:16

Hej gruppe

Jeg er lidt impulsivt ved at planlægge en rejse til Buenos Aires (Argentina)
fra slutningen af juni til starten af august. Min kæreste er dernede, så jeg
vil gerne ned og besøge hende.

Da det er lidt impulsivt vil jeg lige høre jer om et par småting:

Hvilke gode sider er der til at finde flybilletter?
I øjeblikket har jeg kigget på flyprice.dk, som virker til at kunne finde de
billigste billetter (ca. 7500 kr inkl. skatter). Er der
andre/bedre/billigere steder at finde flybilletter?

Hvordan er det rejseforsikring fungerer ved sådan nogen rejser, og hvor får
man det billigt men dækkende?

Skal man have nogen former for visum eller lignende når man skal til
Argentina i 1-1½ måned?

Er der noget andet jeg har glemt at tænke på i forbindelse med en lidt
pludseligt planlagt rejse?

Håber at I kan hjælpe.

--
Mvh. Ulrik

Fra : michael

Dato : 10-06-07 22:49

Du får lige nogle hurtige links:

Flybilletter: http://www.momondo.com/en/
Rejseforskiring: http://www.europaeiske.dk & http://www.gouda.dk
Visum:
http://www.um.dk/da/menu/Borgerservice/VisumOgOpholdstilladelse/UdenlandskeVisumregler/Argentina

/michael

Fra : -USH-

Dato : 15-06-07 18:34

michael skrev:
> Du får lige nogle hurtige links:

> [...]

Mange tak for links, momondo ser især brugbar ud. Kunne heller ikke finde
visumreglerne for Argentina, så også tak for dem

--
Mvh. Ulrik