TIPS VEDR.: Billig til Spanien/Alicante ti~
Fra : Peter

Dato : 10-06-07 16:51

Kære Alle

Min kone og jeg er så heldige, at vi har fået mulighed for at låne en
sommerlejlighed i Spanien til sommers...

Vi er 2 voksne samt 4 børn på 1 år, 5 år, 9 år samt 14 år.

Nu skal vi finde ud af, hvordan vi billigst kommer derned med fly.

Vi bor i Nordsjælland og forventer at flyve fra København.
Vi skal lande i Alicante, Spanien.

Vi tænker på at rejse omkring:
Fre 13/7, Lør, Søn eller Mandag 16/7

Og vil hjem omkring Tir 31/7 eller Ons 1/8

Hvordan kommer vi billigst afsted ???
Er der nogen erfarne "rejsere" der kan hjælpe os ??

Via SEAT24.DK kan jeg finde en pris på: 11.476,- kroner

Men kan det ikke gøres billigere ???

HJÆLP !!

PS: Jeg havde planer om, måske at bestille 2x2 rejser - altså 1 voksen
og 2 børn - hvis jeg kan finde dette billigere.... Det gør jo ikke
noget, vi ikke sidder ved siden af hinanden i flyet !!!

På forhånd tak for hjælpen og Fortsat god dag

Med Venlig Hilsen

Peter

Fra : Joke

Dato : 10-06-07 18:55

"Peter" <Peter.Windum@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

syntes egenligt ikke det lyder så dyrt igen det er lige i høj sæsonen hvor
der tjenes penge til dårlige tider.

hilsen

Johnny

Fra : -=JF=- priv

Dato : 10-06-07 20:04

"Peter" <Peter.Windum@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Vi bor i Nordsjælland og forventer at flyve fra København.

Et lille tip som ikke decideret har med rejsen at gøre, men som alligevel
kan spare jer for lidt knapper:

Hvis i skal parkere i lufthavnen, så husk at booke en plads på forhånd.
Billigste pladser er på P15 og P17.

Det kan spare dig for mange penge at booke i god tid!

Fra : Karsten Madsen

Dato : 10-06-07 20:21

Hejsa!

Prøv engang at søge via http://www.momondo.com

Den søger på 107 tusind forskellige sites, og det er den absolut
bedste "allround søger" der findes (syn's jeg).

Mvh.
Karsten

Fra : Peter

Dato : 10-06-07 21:29

Tak alle sammen...

MEN - Er det ikke muligt at komme billigere afsted ???

Hvad med afgang fra Malmø eller lign. ?? eller noget andet ??

Nogen der har en fantastisk god idé eller lign.

Vi køber billetterne med det samme, de skal bare helst noget ned i
pris, da det er meget dyrt for os....

Tak

/Peter

Fra : Joke

Dato : 11-06-07 18:04

[...]

et godt råd til en anden gang er at rejse uden for højsæsonen hvis muligt.

f.eks. kan jeg se sterling ca. vil have 11000 for rejsen i juli og 1 måned
senere 7000

hilsen

johnny

Fra : Peter

Dato : 11-06-07 21:49

On 11 Jun., 19:04, "Joke" <n...@nonono.dkwei> wrote:
> [...]
>
> f.eks. kan jeg se sterling ca. vil have 11000 for rejsen i juli og 1 måned

Hej Alle
Rejsen er bestilt - det endte med 11.500...
Tak for hjælpen
Nu skal vi bare leje bil et sted....

Fra : ___P.Sir

Dato : 13-06-07 16:19

> [...]
>
> johnny

Hej Alle
Rejsen er bestilt - det endte med 11.500...

Tips vedr. billeje, udflugter, flybilletter m.m. for Alicante og omegn:
www.granvista.dk som er vores egen hjemmeside for området.

Eller skriv gerne til os, hvis du har spørgsmål. Specielt ang. billeje er
der nogle tips, som kan være nyttige!
m.v.h. preben

Fra : Flemming Poulsen

Dato : 19-06-07 23:26

On 13 Jun., 17:18, "___P.Sir" <remove_...@adslhome.dk> wrote:

> Hej Alle
> Rejsen er bestilt - det endte med 11.500...
> Tak for hjælpen
> Nu skal vi bare leje bil et sted....

Prøv på http://www.billiglejebil.dk - der er 10 procent ekstra rabat
lige nu