Svindel ???
Fra : Ukendt

Dato : 11-06-07 21:18

Jeg er ved at købe en MC på Mobile og har skrevet en mail til sælger der kun
skriver hans navn og postnummer By i Tyskerland , jeg har så søgt på nettet
og kun fundet en med det navn og ringet men de kender ikke til noget , har
så lige fået en mail som lyder

Hallo,
Das Motorrad ist erhältlich. Unser Standort ist
Kingston, England. Der Preis beträgt 5.050 Euro. Sie
können das Motorrad selbst abholen oder wir liefern
sie direkt an Ihre Adresse. Die Versandkosten betragen
ungefähr 750-800 Euro.
Die Bezahlung erfolgt nach Erhalt und Prüfung das
Motorrad. Der Käufer wird die Lieferkosten direkt dem
Schifffahrtsunternehmen bezahlen, wenn ich die Sendung
anfange.
Mit freundlichen Grüßen

Karl Szanto
214 Dallow Road
Luton, LU1 1SP
England

Er det svindel , synes sku der er nogle lamper der lyser , men er ikke
sikker Grrrrrrr

--
PE
x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK

Fra : tp

Dato : 11-06-07 21:25

> [...]
> Luton, LU1 1SP
> England
>

> Er det svindel , synes sku der er nogle lamper der lyser , men er ikke

800e for levering er FANDME meget!! Luton er en lufthavn (+by naturligvis
lige uden for london. Ryanair HAR haft afgange dertil (ved ikke om de
stadig har), men hvis ikke er der helt sikkert lufthavnsbusser der till (der
er fx fra Stansted airport til Luton), dvs det koster ikke meget at komme
derover. Afsted og hent selv, og betal ved afhentning. JEG turde ikke
andet...

Fra : Brian Lund Larsen

Dato : 11-06-07 21:26

On Jun 11, 10:17 pm, "PE" <x112kvik4u ( A ) dotcomprik . dk> wrote:
> [...]
> så lige fået en mail som lyder
>

> Er det svindel , synes sku der er nogle lamper der lyser , men er ikke

Jeg ville ikke turde, en tysker der har cyklen i England? Desuden
siger google at der på adressen 214 Dallow Road ligger en pub..

--

// brian - SV1000S

Fra : Ukendt

Dato : 11-06-07 21:45

Ja jeg har søgt lidt på adr. og fundet samme , men ikke nogen med det navn
??

Mon det går ud på at jeg skal sende penge for fragt eller hvad er det han
drømmer om

Bare rolig jeg sender intet :))

--
PE
x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK

Fra : Armand

Dato : 11-06-07 22:40

"PE" <x112kvik4u ( A ) dotcomprik . dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ??
>
> Mon det går ud på at jeg skal sende penge for fragt eller hvad er det han

Der er jo ingetsteds nævnt noget med pre-payment, selvom det lyder rodet :-/
Men kør da bare videre i sporet med:
"Kingston! How lucky: My sister and brother in law lives in Kingston and he
is very capable to check the bike for me.
Please inform me about Your telephonenumber as he will contact You for
further inspection and, in case of satisfied inspection, buy"

--
Armand.

Fra : Ukendt

Dato : 11-06-07 23:00

Så er den sendt ;))))

Forsættelse følger

Spændingen stiger til uanede højder i næste afsnit af Deal / No Deal

--
PE
x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK

Fra : Steen Gruby

Dato : 11-06-07 23:04

On Mon, 11 Jun 2007 23:40:13 +0200, "Armand" <kim-armand@mail.dk>
wrote:

Hej Armand.

> [...]
>Please inform me about Your telephonenumber as he will contact You for
>further inspection and, in case of satisfied inspection, buy"

Den er sgu' ikke uden evner

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Ukendt

Dato : 11-06-07 23:31

Puha det går stærkt det her

That is great Per.
I am home weekdayd from 10-17 PM.
They can come to my address anytime. I am sorry i am
unable to talk with them on the phone. My accident has
left me deaf.
Thank you

Øv øv øv han er DØV hmmmmm

Her er da også lige et link

http://www.mobile.de/SID8bR3fU7P3VNeU-OycHWPkw-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11LsearchPublicJ1181604568A1LsearchPublicD1300IMotorbikeY-t-vctpLtt~BmPA1A1B20C107%81K-t-vCaMoQuSeUnVb_X_Y_x_ysO~BSRA6D1300HhayabusaBGNDKRADA0HinPublicA2A0A0A0A0/cgi-bin/da.pl?bereich=krad&sr_qual=GN&top=2&id=11111111262771082&

--
PE
x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 12-06-07 06:17

> [...]
>
> http://www.mobile.de/SID8bR3fU7P3VNeU-OycHWPkw-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11LsearchPublicJ1181604568A1LsearchPublicD1300IMotorbikeY-t-vctpLtt~BmPA1A1B20C107%81K-t-vCaMoQuSeUnVb_X_Y_x_ysO~BSRA6D1300HhayabusaBGNDKRADA0HinPublicA2A0A0A0A0/cgi-bin/da.pl?bereich=krad&sr_qual=GN&top=2&id=11111111262771082&

Jeg væder 100Kr på det billede er fra USA. Se den måde indkørslerne er lavet
på og skarpheden af solen. Sådan har solen ALDRIG skinnet i UK I hvert
fald ikke da jeg boede der.

--
Jens Jacob Bager Jensen
CBR600F '98, TS250 '82, NX650 '90

Fra : Mikkel Hansen

Dato : 12-06-07 10:03

Jens Jacob Bager Jensen wrote:

> Jeg væder 100Kr på det billede er fra USA. Se den måde indkørslerne er lavet
> på og skarpheden af solen. Sådan har solen ALDRIG skinnet i UK I hvert
> fald ikke da jeg boede der.

Yea, ligner 100% amerikanske suburbs. Motorcyklen ligner også amerikansk
stil med ekstra krom og forlænget bagsvinger (bvadr). Approach with caution.

Fra : Morten Dahl

Dato : 12-06-07 22:26

"PE" <x112kvik4u ( A ) dotcomprik . dk> wrote in message
> [...]
>
> http://www.mobile.de/SID8bR3fU7P3VNeU-OycHWPkw-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11LsearchPublicJ1181604568A1LsearchPublicD1300IMotorbikeY-t-vctpLtt~BmPA1A1B20C107%81K-t-vCaMoQuSeUnVb_X_Y_x_ysO~BSRA6D1300HhayabusaBGNDKRADA0HinPublicA2A0A0A0A0/cgi-bin/da.pl?bereich=krad&sr_qual=GN&top=2&id=11111111262771082&

Per for faen, se nu det billede, lugter det ikke lidt af store
4hjulstrækkere og solskin i florida??

Normalt ville jeg da gerne tilbyde at køre forbi og se på den, kommer forbi
Luton min 1 gang pr. måned.

Men i det her tilfælde skal jeg ikke dukke op til en åbenlys svindel,
medbringende et par hundrede tusinde i £..

Det er en trold det der :)

-
Morten Dahl

Fra : Ukendt

Dato : 12-06-07 22:46

Jeg gider sku heller ikke at bruge mere tid på den , men den kunne nu godt
bruges til et nyt Turbo projekt

Men skal man egenligt ikke melde det til Mobile ??
--
PE
x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK

Fra : Ukendt

Dato : 12-06-07 05:41

On Mon, 11 Jun 2007 13:25:49 -0700, Brian Lund Larsen
<brian.lund.larsen@gmail.com> wrote:

>Desuden
>siger google at der på adressen 214 Dallow Road ligger en pub..

Når man kommer lidt væk fra den jyske muld, er det før set at man er
begyndt at stakke husene oven på hinanden.

Det betyder at det er muligt at have stakket nogle beboelseshuse oven
på en pub, og de har så samme adresse.

Fra : Brian Lund Larsen

Dato : 12-06-07 19:04

On Jun 12, 6:41 am, Bt wrote:

> [...]
> begyndt at stakke husene oven på hinanden.
>
> Det betyder at det er muligt at have stakket nogle beboelseshuse oven

Det lyder usansynligt, men jeg vil da ikke betvivle at sådan nogle
køwenhavner snuder kan finde på det mest underlige :)

Tilbage til emnet, så tror jeg at jeg ville bede om lidt flere
billeder fra flere vinkler, det vil nok hjælpe lidt med at vurdere
sagen.

--

// brian - SV1000S K6