RAM Mount ?
Fra : Ukendt

Dato : 11-06-07 21:04

Hey NG

Nu har jeg endelig fået min Garmin Zumo 500 GPS hjem til motorcyklen,
desværre er det beslag der følger med noget skod da det ikke passer der hvor
jeg vil have gps'en sat på. Har set at RAM-Mount laver andre monterings
løsninger til lige min model, men kan dog ikke finde en dansk forhandler så
jeg kan komme ud og se om noget af det måske passer bedre til min maskine.
mit spørgsmål er egentlig bare om der er nogen der kender en dansk
forhandler på sjælland der fører RAM-Mount ?? Kan nemlig sagtens finde en
masse distributører, men de vil ikke snakke med en når man er privat og
henviser bare til næste led i kæden, som så henviser til dem jeg lige kom
fra og så er jeg lige vidt.

håber nogen kan hjælpe.

//Rasmus

http://www.ram-mount.com/zumo/garmin_mount_zumo_mounts.htm

Fra : JensW

Dato : 11-06-07 22:51

On Jun 11, 10:03 pm, "Rasmus T. Houdam" <VirtuniXmail.dk> wrote:
> [...]
> masse distributører, men de vil ikke snakke med en når man er privat og
> henviser bare til næste led i kæden, som så henviser til dem jeg lige kom

Hej Rasmus

Har selv ledt efter en RAM Mount forhandler med lager i DK, men ikke
lige fundet det.
Der er vist noget handicap/hjælpemiddel-central der har noget - prøv
at google det. Du finder fx www.hmi-basen.dk.

Selv har jeg monteret det på min MC vha. et maskinspecifikt beslag
(MiGSel.com) der benytter RAM Mount som standard. Og så har jeg brugt
3M Dual Lock "super-duper-velcro" til at sætte GPS mv. fast på selve
RAM Mount monteringspladen (fordi der ikke lige var RAM Mount eller
andre velegnede beslag til GPS, Walkie, Mobil og MP3).
Det fungerer helt fint. Nu skal det så udvides så også kameraet kan
sidde på (bare MC nu ikke snart vælter med alt det grej ).

Håber du finder en DK-forhandler - eller at nogen vil føle sig fristet
til at blive forhandler og tage det hjem. Det er kanon-godt grej.

Bedste MC-hilsner
JensW

Fra : Torben B

Dato : 12-06-07 08:27

"JensW" <Jens.Wartenberg.DK@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

Håber du finder en DK-forhandler - eller at nogen vil føle sig fristet
til at blive forhandler og tage det hjem. Det er kanon-godt grej.

Her er lige et link, hvor jeg har afgivet en ordre til. De vil gerne sende
til Danmark
http://www.mountinginnovations.com/

Fra : Ukendt

Dato : 12-06-07 16:25

"Torben B" <torbenbjerregaard@cable.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> JensW
>
> Her er lige et link, hvor jeg har afgivet en ordre til. De vil gerne sende

Så lykkedes det at finde en dansk forhandler i jylland, problemet er bare at
han vil have det dobbelte for de ting jeg skal bruge og så skal jeg
ovenikøbet også betale fragt... og for den lille dims jeg skal bruge gider
jeg ikke næsten ikke betale så meget mere, så bestiller fra ovenstående
link. så tak for hjælpen

//Rasmus - der endelig kan få sin gps på plads på MC'en...

Fra : JensW

Dato : 14-06-07 21:40

> [...]
> link. så tak for hjælpen
>
> //Rasmus - der endelig kan få sin gps på plads på MC'en...- Hide quoted text -

Har du et link til forhandleren - selv om det forekom dig dyrt??

MC-hilsen
Jens W.

Fra : Ukendt

Dato : 15-06-07 09:45

"JensW" <Jens.Wartenberg.DK@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> text -

Har du et link til forhandleren - selv om det forekom dig dyrt??

Hey Jens, den her forhandler kører med Ram-Mounts, du skal dog ringe for
priser og sådan da deres prisliste ikke er opdateret.
http://www.jyskhandi.dk/

//Rasmus

Fra : Casper

Dato : 14-06-07 22:44

> [...]
> løsninger til lige min model, men kan dog ikke finde en dansk forhandler så

Nu ved jeg jo ikke lige hvilken MC der er tale om, men hvis du har
lyst til at bruge "lidt" penge, så er Gadget Guy måske løsningen:
[http://www.gadgetguy.net/Catalog/01/CatalogIntro.htm], har lige fået
en Uni Bracket Kit II, og en baseplate II som passer fortræffeligt
sammen med min Zumo. Men der er sikkert en der med en lille smule
finger snilde, og noget maskineri som kan lave det (og sikkert
billigere)...

> jeg kan komme ud og se om noget af det måske passer bedre til min maskine.
> mit spørgsmål er egentlig bare om der er nogen der kender en dansk
> forhandler på sjælland der fører RAM-Mount ?? Kan nemlig sagtens finde en

Nu bor jeg jo næsten lige ved siden af så jeg bruger www.gps.nl, eller
også er der GPS warehouse [http://www.gpsw.co.uk/about/page25.html],
som nok føre det meste af RAM's katalog. Det eneste jeg har fundet ud
af er at post fra UK er særdeles langsom....

Mvh./Casper