Første motorcykel bestilt
Fra : Morten Pedersen

Dato : 11-06-07 19:04

Så jeg har lavet en aftale med Bikx i Næstved om købt af en Suzuki DL 650
som min første maskine. Det bliver sgu spændende.
Maskinen er 4-5 måneder gammel og har kørt 1.900 km (som demomaskine, går
jeg ud fra)

Jeg har overvejet det med om en demomaskine kan være kørt hårdt og hvor
meget det kan gøre ved holdbarheden, men jeg er ikke så nervøs for det med
denne type maskine. Det er jo ikke typisk sådan een man prøver for at skulle
ud og fyre den af. (håber jeg)

Jeg har gået efter en fornuftig maskine, som både er god til en begynder,
men som også har kræfter til at evnerne kan vokse lidt hen af vejen.

Er der nogen der kender hverken forhandler eller har erfaring med modellen,
hører jeg gerne nærmere -- ?

mvh
Morten

Fra : Brian Lund Larsen

Dato : 11-06-07 20:59

On Jun 11, 8:04 pm, "Morten Pedersen" <mor...@stargates.dk> wrote:
> [...]
> som min første maskine. Det bliver sgu spændende.
> Maskinen er 4-5 måneder gammel og har kørt 1.900 km (som demomaskine, går

Kender ikke forhandleren andet end at jeg har været der en enkelt gang
og heller ikke maskinen, men rigtig mange gange tillykke med den og
ses på vejene :)

--

// brian - SV1000S K6

Fra : Ths

Dato : 12-06-07 20:20

"Morten Pedersen" <morten@stargates.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> men som også har kræfter til at evnerne kan vokse lidt hen af vejen.
>
> Er der nogen der kender hverken forhandler eller har erfaring med

Kanon cykel. Meld dig til dette forum http://11109.rapidforum.com/ og få
alle de oplysninger, du har brug for - og lidt flere!
Du kan evt. læse en dansk test her:
http://www.dba.dk/asp/sektion/artikler/detail.asp?ArtikelId=32728

Venlig hilsen
Ths.