WalesPower - Er de til at stole på?????
Fra : elsejakob@email.dk

Dato : 11-06-07 11:15

Hej allesammen,

Er der nogen af jer som kender firmaet WalesPower?

Der hjemmeside hedder: www.walespower.com

Jeg er i gang med at handle med dem, men jeg vil gerne hører om
hvorvidt man kan stole på dette firma eller ej?

Jeg skal nemlig overfører penge via e-currency (e-bullion, e-gold).

Er det sikkert nok og kan man stole på dem?

Hjælpen haster lidt

Mvh Jakob

Fra : Studo

Dato : 11-06-07 13:17

> Er der nogen af jer som kender firmaet WalesPower?

> Der hjemmeside hedder: www.walespower.com

Nej.

> Er det sikkert nok og kan man stole på dem?

Google er din ven og dette er det først som dukker op.

http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/7328386

Så til andet spørgsmål, Nej.

> Hjælpen haster lidt

Hvis man overhovedet er i tvivl, så lad være. Det er surt købt erfaring.

Fra : Studo

Dato : 11-06-07 13:22

Studo wrote:

> [...]

> Så til andet spørgsmål, Nej.

> Hvis man overhovedet er i tvivl, så lad være. Det er surt købt erfaring.

Det slog mig lige at begrunde mit svar. Manden fik jo sin cykel, men med
de informationer der bliver givet om hjemmesiden vil jeg være noget
påpasselig. Jeg har dog ikke tjekket om det er korrekt. US reg. og fra
apr. ´07.

Undersøg om pengeoverførslen er en der kan trækkes tilbage. Så du ikke
mister det hele hvis nu cyklen ikke dukker op.

Fra : Ukendt

Dato : 12-06-07 00:36

Hollænderne undrer sig også over hvorfor der lige pludseligt dukker en
spanier op og så "heldigvis" får sin MC. Hvis hans makker fra Cardiff har
sagt god for forretningen, var der vel ikke noget at være nervøs for ? Det
hænger ikke sammen.

Fra : Torben Scheel

Dato : 11-06-07 13:58

elsejakob@email.dk wrote:
> Der hjemmeside hedder: www.walespower.com

Nu ved jeg jo ikke hvad du skal bruge cyklen til, men skal den
indregistreres i DK er det ikke det mest oplagte at købe en US model.
Det er noget nemmere at registrere en der har kørt i EU før.

--
vh
Torben