SP: Vandel i denne weekend
Fra : Jesper Lillesø

Dato : 06-07-01 11:54

Hej

Jeg regner med at køre et smut omkring Vandel i denne weekend for at se lidt
ræs.

Jeg synes at kunne huske at det starter lørdag kl. 10. Spørgsmålet er så
hvad man kan forvente at se dernede fra kl. 10?

Jeg har checket http://www.dmusport.dk/roadrace/Kalender/nordisk_rr.htm men
der står ikke meget om programmet.

Er der nogen af jer som har mere info, evt. et link.

MVH

/Jesper
Babygixxer som skal have stillet ventiler efter over 15000km...
(service siger 6000km)

Fra : Tonny Eskesen

Dato : 06-07-01 13:34

"Jesper Lillesø" <frogskins@lycosmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> MVH
> /Jesper
> Babygixxer som skal have stillet ventiler efter over 15000km...

Hæi do
www.dragbike.dk skulle gerne have noget info, men ikke meget. De siger det
starter kl. 0700, men hvad ved jeg ikke.
Men der er et TLFnr.

hamselv herfra
hamselv@privat.dk.dk slet et styk .dk
www.slowriders.dk
www.dkmc.dk

Fra : Michael K.S.

Dato : 06-07-01 13:40

On 06 Jul 2001 10:53:40 GMT, frogskins@lycosmail.com (Jesper Lillesø)
wrote:

>Er der nogen af jer som har mere info, evt. et link.

RR-Fyn arrangerer stævnet og du kan læse mere om det her :

http://www.rrfyn.dk/

Lørdag :

Fri træning fra kl. 0830-1135 (10 min i hver klasse)
Tidtagning fra kl. 1140-1455 (10 min i hver klasse)
Løb fra kl. 1510 - (10 omg pr. klasse)

Søndag :

Fri træning fra kl. 0830-1220 (15 min pr. klasse)
Løb fra kl. 1330 - ( 14 omg pr. klasse)

Rookie II,Rookie I,125 std. og 125 Oldboys kører i alle tilfælde som
de fire sidste og Classic klasserne først.

-M

Fra : Armand

Dato : 06-07-01 19:53

> [...]
> Jeg synes at kunne huske at det starter lørdag kl. 10. Spørgsmålet er

> hvad man kan forvente at se dernede fra kl. 10?

Har været omtalt i gruppen indenfor den sidste uge!

Noget andet er at der kun lukkes folk ind/ud hver (hele?) time, så sigt
efter at komme frem på et "rent" klokkeslet, samt væbn dig med tålmod
hjemmefra hvis ikke at du lige lander som porten er åben
husk at det samme gælder hjemkørslen!

Porten er ikke hovedindgangen; men derimod en hegn-gennemkørsel der
ligger ved Randbøl!
Kør efter Randbøl(dal) og der vil være skiltet til indkørslen!

--
Armand.

Fra : Jesper Lillesø

Dato : 09-07-01 09:30

"Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> wrote in <9i51f8$p2d$11
@news.cybercity.dk>:

> [...]
>efter at komme frem på et "rent" klokkeslet, samt væbn dig med tålmod
>hjemmefra hvis ikke at du lige lander som porten er åben

Det gik helt over forventning. Ingen problemer ved porten... Vejret var jo
også i top!

Sejt at se de gamle travere gi' den gas. Der var en gut på en 50cc ting. Han
kørte ikke særligt hurtigt og kom nogle omgange bagud. Man han gav ikke lige
op!

Og så skulle jeg hilse at sige at sådan en gammel Suzuki RG500 kører sgu
hurtigt!!!

Og så var der jo lige dem med sidevogn. Det ser rimeligt vildt ud som de
smider sig fra side til side.

Jeg tog nogle billeder dernede - jeg vil prøve at se om jeg kan få dem lagt
på nettet... (modulo sommerferie osv.

/Jesper
Babygixxer som i dette øjeblik får stillet ventiler.

Fra : Rune Larsen

Dato : 09-07-01 10:22

> Og så skulle jeg hilse at sige at sådan en gammel Suzuki RG500 kører sgu
> hurtigt!!!

Ikke lige så hurtigt som en Armstrong Rotax....

/Rune

Fra : Jes Vestervang

Dato : 09-07-01 22:36

Jesper Lillesø <frogskins@lycosmail.com> skrev:
> /Jesper
> Babygixxer som i dette øjeblik får stillet ventiler.

Den når vel at live klar til Toppen???
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Jesper Lillesø

Dato : 10-07-01 08:11

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> wrote in <9id80q$bdn$1@sunsite.dk>:

>Den når vel at live klar til Toppen???

Det skulle jeg da mene. Skulle være færdig imorgen, så må vi se på
resultatet Jeg fik ham (Sejr) til at checke de der gummi-vaucum-ting i
kaburatoren - just in case.

Apropos Toppen. Jeg håber vejret nordenfjords er bedre end det de har lovet
til weekenden - ellers er jeg ikke sikker på jeg "gider"... Hmmmm

/Jesper
Der mener at have hørt at vejret generelt er bedre nordenfjords

Fra : Armand

Dato : 10-07-01 15:26

Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> skrev i en

> Den når vel at live klar til Toppen???

"klar i toppen - til toppen" ?!

--
Armand.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 10-07-01 17:35

Armand <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en

> Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> skrev i en

> "klar i toppen - til toppen" ?!

Hvad med dig, kommer du derop på din 4½'er?

Fra : Armand

Dato : 10-07-01 23:36

> Armand <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en

> Hvad med dig, kommer du derop på din 4½'er?

Nope!
4½'eren er solgt i dag!

--
Armand.