Ivan Madsen skrev:
> Ja, jeg vidste godt det var mandag morgen - og den skulle vise sig fra
> sin værste side. Vel ankommet på cementstien er der fuld stop ca. 5 km
> før sammenfletningen ved Køge. Nogle minutter senere er trafikradioen
> så venlige at oplyse, at venstre spor er spærret af et uheld og en
> lille halv times tid senere sniger man sig forbi stedet, hvor ca. fire
> biler og en politibil er i gang med at finde ud af hvad der egentlig
> gik galt? Det ville jeg også gerne vide.
> Nå - indad det går med den sædvanlige underlige kø kort efter
> Køge/Ølby som på mystisk vis slutter 1500 m før Solrød Syd - eller
> rettere, det plejer den, i dag var der fire nødder mere, der ikke
> kunne finde ud af det en kilometers penge nord for Solrød Syd, så
> luske derop..en kassevogn med siden flået op og et nogle personbiler
> med diverse skrammer (hvem skiftede vognbane i utide og kostede mig
> yderligere et kvarter?;-(....og 1. gear stort set hele vejen til Greve
> C, den var sej. Og velkommen til M3 på det helt forkerte tidspunkt,
> selv om det var blevet så sent, så det gik ganske pænt forbi
> Buddingevej og Nybrovej
> Hvorfor er det lige, at hele vejen rundt kørte folk ind i hinanden i
> dag - bad luck eller varmen?
Fra min tid som pladesmed kan jeg huske at en rigtigt varm sommerdag gav
lige så meget arbejde som dage med sne og is. Af samme grund mener jeg
airconditon burde regnes for sikkerhedsudstyr og ikke komfortudstyr.
Og så kom jeg lige i tanke om at jeg slet ikke savner varme sommerdage
badet i sved og med slibestøv alle vegne. Alle!