klistermærke & Gulplade
Fra : Søren Jacobsen

Dato : 11-06-07 09:45

hej
kom lige i tvivl om det der med klistermærket
gælder det kun varebiler
hvad hvis man køre i en 10 personers bus, den er jo osse på guleplader
eller hvis man som jeg køre i Orkesterbus (nedstolet 10 personers)
hvad så jeg har betalt moms af min...

Spørgsmålet går ikke på om man må køre privat i orkesterbus

jeg prøvede lige at google men uden held
anyone ?

Fra : claus b. p.

Dato : 11-06-07 09:58

"Søren Jacobsen" <fsgbooking@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> hvad hvis man køre i en 10 personers bus, den er jo osse på guleplader
> eller hvis man som jeg køre i Orkesterbus (nedstolet 10 personers)

Hvis ikke du har fået et mærkat fra Skat med posten, behøver du ikke bekymre
dig om det. Reglerne for 9+ personers busser er jo helt anderledes end dem
for varevogne.

/Claus

Fra : Leonard

Dato : 11-06-07 10:16

On Mon, 11 Jun 2007 10:45:00 +0200, Søren Jacobsen wrote:

> kom lige i tvivl om det der med klistermærket
> gælder det kun varebiler
> hvad hvis man køre i en 10 personers bus, den er jo osse på guleplader

Det er det samme for kørestolsbusser, min Transporter ligner meget en
firmabil, men den er altså en personbil til privatbrug, selvom den har
gule plader: http://syncro.leonard.dk/

--
Leonard
RC Tamiya King Hauler 1:14 sælges