Så kom mit pis i kog: F1 !!
Fra : Thomas

Dato : 10-06-07 19:26

Hej NG

Ja man havde set at der skulle komme F1 kl 22.50 i aften, og hvem ved hvad
tid de kører over i Canada

Men så zapper man lidt rundt og vupti så er F1 i fuld gang på tysk tv...

Så tænkte jeg....... ikke at den tanke har ligget mig fjernt.. lad mig
lige tjekke tekst tv fór programmet på tv2 sport og jo sørme så.... de
sender sgu F1 derovre

Hvad fanden er det for noget svineri.... nu har de på de seneste sendt det
på tv2 zulu, som ikke alle kunne se, og sikkert for at lokke folk
derover.... nu er det så flyttet til en udrydstruet sportskanal
åbenbart.....

Ja ved ikke hvad jeg skal sige..... skulle bare have lettet mit hjerte

Mvh

Thomas

Fra : Mogens

Dato : 10-06-07 19:53

"Thomas" <bambanosFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja ved ikke hvad jeg skal sige..... skulle bare have lettet mit hjerte

Ja, samme her - DOG har jeg gjort det til en vane, at checke alle
mine kanaler via div web's. Har set det fantastiske løb på TV6.
Inden da Porsche Carrera Cup på TV4 plus

BTW: Kubica brækkede kun benet...

Fra : Leo Jensen

Dato : 10-06-07 20:28

"Mogens" <jow@jow.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mine kanaler via div web's. Har set det fantastiske løb på TV6.
> Inden da Porsche Carrera Cup på TV4 plus

Mogens: Næste gang lægger du lige en besked her om den slags, kan vi ikke
aftale det....?

Men så jeg da komme i seng i ordentlig tid, F1 er ikke værd at se forskudt.

Leo

Fra : Mogens

Dato : 10-06-07 21:18

"Leo Jensen" <maigaard-jensen@slet.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Mogens: Næste gang lægger du lige en besked her om den slags, kan vi ikke
> aftale det....?

Nu ved jeg jo ikke lige, hvilke kanaler du "ligger inde" med.
Desuden nævnes det ofte på dk.sport.motorsport
Ellers er der jo www.tv-guiden.dk

Fra : Rasmus Lauritsen

Dato : 11-06-07 13:22

Leo Jensen wrote:

> Mogens: Næste gang lægger du lige en besked her om den slags, kan vi ikke
> aftale det....?

Ellers er Bilmagasinet flinke til at ligge tiderne ud..
http://www.bmf1.dk/tv/ og virker den ikke, så kan http://www.ontv.dk
hjælpe. :)

Fra : Tom

Dato : 10-06-07 20:43

> [...]
> åbenbart.....
>

> Ja ved ikke hvad jeg skal sige..... skulle bare have lettet mit hjerte

Jeg er også sur på at dansk tv sender det så sent. Jeg så godt nok det hele
på tysk RTL, men der er eder.... noget p*s med alle de reklameblokke midt i
løbet.
Det var da i øvrigt et helt vildt løb med Kubicha der smadrer sin bil på den
måde. Niki Lauda sagde også efter løbet at mange af kørene kørte som
idioter...hvilket han har ret i.
2 af kørene som får millioner i lønningsposen kan ikke finde ud af at de
ikke må køre når der er rødt lys...de fik begge det sorte flag----og så
Truli der kører af banen og smadrer bilen under safety car.....ja de kørte
som idioter længere nede i feltet
Men underholdende var det da at safety car skulle ud 5 gange.
Alonso nossede også rundt i det i stort set hele løbet.

--
Tom

Fra : Kong Gulerod

Dato : 10-06-07 20:44

..
| Alonso nossede også rundt i det i stort set hele løbet.

og han blev enddag overhalet af Sato!, det var faktisk et underholdende løb,
og godt at se nogle nye på podiet!.

Fra : Otto J

Dato : 11-06-07 10:50

> Men underholdende var det da at safety car skulle ud 5 gange.
> Alonso nossede også rundt i det i stort set hele løbet.

Nu kan jeg huske hvorfor jeg så sjældent ser F1 efterhånden - det eneste der
er underholdende er når de IKKE kører...

Mvh. Otto

Fra : Hr. Jensen

Dato : 11-06-07 08:40

On Sun, 10 Jun 2007 20:26:16 +0200 "Thomas" <bambanosFJERN@hotmail.com>
sent the following smoke signals:

> [...]
>på tv2 zulu, som ikke alle kunne se, og sikkert for at lokke folk
>derover.... nu er det så flyttet til en udrydstruet sportskanal

Hvis det kan trøste dig, så missede jeg DTC-transmissionen i dag, da jeg
så godt som aldrig ser Kanal 5, så jeg opdagede først at det var
DTC-dag, da jeg ved 18-tiden så på telkst-tv, at Jan Magnussen havde
vundet finalen. *ØV*

Men F1 så jeg jeg fra start på TV2 Sport...Fedt løb med masser af drama
og smadrede biler.

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 12-06-07 01:41

Hr. Jensen wrote:

> [...]
> jeg så godt som aldrig ser Kanal 5, så jeg opdagede først at det var
> DTC-dag, da jeg ved 18-tiden så på telkst-tv, at Jan Magnussen havde

Det så jeg til gengæld! Nede fra banen
Jeg var akkrediteret som pressefotograf, og havde adgang nede på banen.

Der ligger allerede en lille smule billeder på www.frodonifinger.dk fra
lørdagens træning, men i morgen kommer der forhåbentligt en del mere fra
selve løbene.

Casper Elgaard var godt nok sur, fordi han tabte i en lidt hård duel om
pladsen i det sidste sving på den nye del af banen. Magnussen fik en tur
gennem strafkurven for ikke at levne plads til en bil på indersiden af
kurven. Så de byttede lige klistermærker, og Elgaard fik det ene hjulpar ud
i sandet og tabte fart, og Big mag røg forbi. Derefter var det forbi for
Elgaard. Magnussen havde mere fart i sin BMW og slog så stort et hul mellem
dem, at han nåede at afslutte strafkurven og smutte ud 2 meter foran en
skuffet Elgaard.
Og så rykkede han et nyt hul. Han var bare klart hurtigst i det løb. Indtil
han fik overhalet, skubbede han næsten konstant bagpå en desperat Elgaard,
der ikke kunne få afstand.
Hele hændelsen varf en udløber af en kørefejl hos Elgaard i udgangen af det
foregående venstresving. Han tabte linien, og kom for langt ud mod højre,
formodentlig pga for høj fart. Det gav Magnussen plads til at skyde frem på
indersiden i næste venstresving. At en af dem skulle gi sig, sir sig selv,
men ingen gjorde før dørene mødtes, og de trak lidt fra hinanden - Elgaard
lidt ud i sandet - Resten er historie ...

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
www.frodonifinger.dk

Fra : Hr. Jensen

Dato : 12-06-07 07:14

On Tue, 12 Jun 2007 02:41:22 +0200 "Frodo Nifinger"
<jni@GIRAFtdcadsl.dk> sent the following smoke signals:

> [...]
>men ingen gjorde før dørene mødtes, og de trak lidt fra hinanden - Elgaard
>lidt ud i sandet - Resten er historie ...

Nu bliver jeg sgu endnu mere ærgerlig over ikke at have set det... ;-/

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : S o L

Dato : 11-06-07 09:26

"Thomas" <bambanosFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> derover.... nu er det så flyttet til en udrydstruet sportskanal
> åbenbart.....

Hvorfor er TV2 truet?

Knud

Fra : Thomas

Dato : 11-06-07 15:57

"S o L" <sseenn@bit.lk> wrote in message

> "Thomas" <bambanosFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvorfor er TV2 truet?
>
> Knud

Jeg skrev ikke tv2... men tv2 sport og sikkert også tv2 news

Ja jeg havde en profeti om den tidligere danske sportskanal, kan sgu ikke
huske hvad dens navn var... men der fik jeg ret, selvom mine venner (delvis
sportsidioter) kiggede underligt på mig

Men alene det, at de nu har trukket F1 derover, vidner om hvad der er ved at
ske... "hvad fanden..... hvad sker der... ser de dumme danskere ikke det
samme fede perspektiv i en ny dansk sportskanal , som vi gør `?"

og de har sikkert sagt det samme på news........

Lad os se hvornår de smider landskampe derover også....... eller poker
udsendelserne fra Zulu..

Mvh

Thomas

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 11-06-07 13:30

Thomas skriver:

> [...]
> åbenbart.....
>
> Ja ved ikke hvad jeg skal sige..... skulle bare have lettet mit hjerte

Drop TV2 de stinker alligevel for det meste.

Og fald så ned, det er bare sport - fortsætter du i det tempo der, ender
det vel med at du render rudt inde på kvægtorvet i Odense med en flaske
peberspray.......

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Thomas

Dato : 11-06-07 15:39

"Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote in message
> [...]
>
> Og fald så ned, det er bare sport - fortsætter du i det tempo der, ender
> det vel med at du render rudt inde på kvægtorvet i Odense med en flaske

hehe

ja det er kun sport og sport siger mig intet.... derfor skuffer /
irriterer det mig da også grænseløst hvis _motor "sport"_ ala F1 fremover
kommer på tv2 sport..... ja skaden er ikke større end jeg kan se det på
RTL, men det irriterer mig både direkte og indirekte, da den kanal så
sikkert bliver "tvunget" ind i en kabelpakke en skønne dag! (det er den
sikkert allerede, men jeg taler selvfølgelig om den kabelpakke jeg modtager,
som heldigvis smed tv2 news aht.)

om jeg så vandt 20 mille i lotto, og jeg kunne, tegnede jeg ikke abbonnement
på en sportskanal

Mvh

Thomas

PS.... det er ikke et korstog imod tv2... tv2 er en god forretning og vel
det bedste danske tv vi har... bryder mig bare ikke lige om det ekstra snert
af kapitalisme......

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 11-06-07 17:43

Thomas skriver:

> (det er den
> sikkert allerede, men jeg taler selvfølgelig om den kabelpakke jeg modtager,
> som heldigvis smed tv2 news aht.)

Gør som jeg, drop kabeltv.

Jeg savner det overhovedet ikke, gik fra 32 til 2 kanaler (man har nu
opgraderet til 3).

> PS.... det er ikke et korstog imod tv2... tv2 er en god forretning og vel
> det bedste danske tv vi har...

Sjovt, nu "døjes" jeg kun med DR1, DR2 og TV2 jeg er ikke i tvivl om at
TV2 er den ringeste kanal.

Jeg ser praktisk taget kun søndagaftensfilmen.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 12-06-07 08:41

On 11 Jun., 18:42, "Klaus D. Mikkelsen"
<er.du.saa.k...@du.kan.finde.den> wrote:
> Thomas skriver:
>
> Sjovt, nu "døjes" jeg kun med DR1, DR2 og TV2 jeg er ikke i tvivl om at
> TV2 er den ringeste kanal.

Vi har DR1, DR2, TV2 og Canal Digital familly og det er stadig DR som
er bedst, og så nogle få CD kanaler som er bedre end TV2.

--
Christian.....MSN: spørg...
http://www.yee-haw.dk - Ønskes:

Fra : Thomas

Dato : 12-06-07 18:17

"Christian B. Andresen" <trav@tiscali.dk> wrote in message
> [...]

Vi har DR1, DR2, TV2 og Canal Digital familly og det er stadig DR som
er bedst, og så nogle få CD kanaler som er bedre end TV2.

ok så må jeg bøje mig.......... altså nu regner jeg med at I har taget de
2200 kr med pr år, til DR alene, i jeres beregninger ! Det har jeg gjort
og derfor har jeg fundet DR for let i forhold til tv2... Deres
reklameblokke virker aldrig irriterende på mig, for man ved hvornår de
kommer

Mvh

Thomas

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 13-06-07 17:26

Thomas skriver:

> [...]
> og derfor har jeg fundet DR for let i forhold til tv2... Deres
> reklameblokke virker aldrig irriterende på mig, for man ved hvornår de

Når får lokalstationerne på TV2 også penge fra licensen.....

Men selvom du kun vil se TV2 kan du ikke slippe for licensen. Derudover
mener jeg at de penge er givet godt ud.....

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 13-06-07 08:59

On 12 Jun., 19:17, "Thomas" <bambanosFJ...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> og derfor har jeg fundet DR for let i forhold til tv2... Deres
> reklameblokke virker aldrig irriterende på mig, for man ved hvornår de

Det er skam ikke reklamerne som driller, dem ser jeg stort set aldrig,
der er andre ting man lige skal.
Det er deres programudvalg som jeg ikke synes er godt nok.

--

Christian