Powerpoint fremvisning spørgsmål
Fra : Avalanche

Dato : 09-06-07 06:41

Hej!

Har på arbejde sat en pc op med touchskærm, hvorpå der kører et powerpoint
show hvor man så kan navigere rundt.
Er det muligt at password beskytte det, så man ikke kan gå ud af det eller
lave restriktioner for hvor man må navigere til?
Det jeg har gjort er at gemme processlinien og gjort sådan at powerpoint
ikke kan lukkes (inde fra powerpoint), men kommer der en person som bare
kender lidt til pc, så kan processlinien trylles frem og vupti kan man komme
rundt bagved presentationen.

Kunne selvfølgelig gå i gang med html, men nu er arbejdet kommet så langt
her i powerpoint.

Råd?

Fra : Jan Kronsell

Dato : 09-06-07 09:13

"Avalanche" <ulla-bo@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> komme rundt bagved presentationen.
>
> Kunne selvfølgelig gå i gang med html, men nu er arbejdet kommet så langt

Sæt præsentationen til at køre i en uendelig løkke. Fjern tastatur og mus,
så der kun er touchscreenen tilbage.

Jan

Fra : Avalanche

Dato : 09-06-07 22:52

"Jan Kronsell" <kronsell(nomorespam)@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> "Avalanche" <ulla-bo@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Sæt præsentationen til at køre i en uendelig løkke. Fjern tastatur og mus,
> så der kun er touchscreenen tilbage.
>
> Jan

Ser du, den kører i uendelig løkke og uden mus & keyb.
Men kommer der en person og klikker på et link i præsentationen hvor der
bliver henvist til en mappe på netværk, så har man jo pludselig adgang til
vinduer bagved præsentationen og kan navigere rundt.

Fra : Jan Kronsell

Dato : 09-06-07 23:15

> [...]
> bliver henvist til en mappe på netværk, så har man jo pludselig adgang til
> vinduer bagved præsentationen og kan navigere rundt.

Det er korrekt. Jeg tror ikke at du kan undgå det. Men du kan muligvis kode
dig ud af det i VBA.

Jan