En fra Norge og to fra Danmark
Fra : Ukendt

Dato : 09-06-07 16:49

Vi er tre venner der gerne vil en uge syd på til september, f.eks. Tyrkiet,
Cypern, Rhodos.

Den ene bor i Stavanger, Norge og skal flyve derfra og to i Kbh. som flyver
fra chp.

Hvem kan arrangerer noget charter eller noget i den stil, er der nogen der
har nogle forslag?

Vi vil gerne have en lejlighed til deling og selvfølgelig af sted og hjem
samtidig.

mvh

Peter

Fra : T.

Dato : 10-06-07 12:45

"Peter DK" <popeye(snabel)mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> har nogle forslag?
>
> Vi vil gerne have en lejlighed til deling og selvfølgelig af sted og hjem

Find ud af hvilket selskaber der har afgange fra de lufthavne som i vil
bruge, tag så kontakt til dem og forklar dem jeres ønsker, så tror jeg det
lykkes for jer.

Brug evt. Mytravel , Apollo og Startour det er dem jeg lige kan komme i
tanke om der operarer ud af Norge og Danmark.

Det kan være ham i Stavanger bliver nød til at tage til Oslo.

Hilsen