geu 12469
Fra : Kasper

Dato : 09-06-07 17:56

"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:466ad8a5$0$21932$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

> http://www.snabelapunktumdk.dk/temp/Audi_R8-01_800.jpg
> http://www.snabelapunktumdk.dk/temp/Audi_R8-02_800.jpg
> http://www.snabelapunktumdk.dk/temp/Audi_R8-03_800.jpg
> http://www.snabelapunktumdk.dk/temp/Audi_R8-04_800.jpg
> http://www.snabelapunktumdk.dk/temp/Audi_R8-05_800.jpg
> http://www.snabelapunktumdk.dk/temp/Audi_R8-06_800.jpg
> http://www.snabelapunktumdk.dk/temp/Audi_R8-07_800.jpg
>

> Den er da for lækker!
> Og billederne blev da også gode..
>
> --
> Thomas H. - www.thhe.dk

hvad er det fede ved at lave en superbil der er SÅ grim?

er selvfølgelig en smagssag.. men.. kig på den :P

Fra : Thomas H.

Dato : 09-06-07 18:04

"Kasper" <kav_91@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> hvad er det fede ved at lave en superbil der er SÅ grim?
>
> er selvfølgelig en smagssag.. men.. kig på den :P

Ja der er vi så slet ikke enige....
Den kører i hvert fald fedt.

Fra : Lars Holst

Dato : 09-06-07 18:18

"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> said in news:466add6c$0
$21926$157c6196@dreader1.cybercity.dk:

> "Kasper" <kav_91@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Ja der er vi så slet ikke enige....
> Den kører i hvert fald fedt.

Har du prøvet den?

--
Lars Holst

Fra : Thomas H.

Dato : 09-06-07 18:18

"Lars Holst" <delfinerne@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Har du prøvet den?

Ja, sad bare ved siden af dog..

Fra : SB

Dato : 10-06-07 20:08

> "Lars Holst" <delfinerne@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Ja, sad bare ved siden af dog..

vil ikke have en bil der hedder Rotte

Søren

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 10-06-07 22:49

"SB" <sfbFJERN_DETTE@tele2adsl.dk> wrote in news:B_Xai.58$fq1.16
@news.get2net.dk:

> vil ikke have en bil der hedder Rotte

Dælme et vægtigt argument i et segment hvor biler primært sælges på
følelser.

Fra : Martin

Dato : 09-06-07 20:36

> hvad er det fede ved at lave en superbil der er SÅ grim?

Den er da ikke grim, det er da den pt. fedeste og lækkereste bil der kan
sættes nummerplader på.

> er selvfølgelig en smagssag.. men.. kig på den :P

Kig på en Citroen C1, Belingo eller C4 piccasso, det er girmme biler, og det
er endda 3 fra samme fabrikant.

Fra : bj

Dato : 09-06-07 21:05

"Martin" <brugtpc@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Den er da ikke grim, det er da den pt. fedeste og lækkereste bil der kan
> sættes nummerplader på.

> Kig på en Citroen C1, Belingo eller C4 piccasso, det er girmme biler, og
> det er endda 3 fra samme fabrikant.

den er da total fed, men pengepungen er vel næpe det samme efter et evt. køb
kunne jeg forestille mig

bj

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 09-06-07 22:35

Martin skriver:

> Den er da ikke grim, det er da den pt. fedeste og lækkereste bil der kan
> sættes nummerplader på.

Til trods for at jeg ellers hårdnakket klassificeres for at være "VAG
stivnakke", må jeg tilstå at jeg finder selv en Opel GT pænere.

De store luftindtag over det hele, striben af poplysdioelys under
forlygten og den der fejlfarve der løber ned bag døren skæmmer i mine
øjne.

Aston Martin V12 Vanquish (Bond-bilen) har i mine øjne et langt mere
harmonisk udseende.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Thomas H.

Dato : 10-06-07 06:19

> Til trods for at jeg ellers hårdnakket klassificeres for at være "VAG
> stivnakke", må jeg tilstå at jeg finder selv en Opel GT pænere.

En Ford GT er pænere ... den prøvede jeg også, hold kæft den rykker!

> De store luftindtag over det hele, striben af poplysdioelys under
> forlygten og den der fejlfarve der løber ned bag døren skæmmer i mine
> øjne.

Ja fejlfarven er lidt underlig

Fra : -=JF=- priv

Dato : 09-06-07 23:20

"Kasper" <kav_91@tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen

> hvad er det fede ved at lave en superbil der er SÅ grim?

Grim???
Ja, jeg kan da ikke sige mig fri for at få en halvfed på ved synet af den

Den er bare for lækker!

Det eneste jeg vil have ændret når jeg bestiller den *) er at jeg vil have
fjernet dioderne under forlygterne. Det ligner noget Thansen-lir til 49,95

*) Jeg venter med at bestille den til jeg enten bli'r headhuntet som
koncerndirektør hos AP, eller bliver gift med Janni Spies - Men SÅ bestiller
jeg den også med det vuns

Mvh John

Fra : Hr. Jensen

Dato : 10-06-07 07:42

On Sun, 10 Jun 2007 00:20:04 +0200 "-=JF=- priv"
<invalid@invalid.invalid> sent the following smoke signals:

> [...]
>
>*) Jeg venter med at bestille den til jeg enten bli'r headhuntet som
>koncerndirektør hos AP, eller bliver gift med Janni Spies

Hun er vist ikke så rig længere....Christian Kjær har en enestående evne
til at formøble formuer.

> - Men SÅ bestiller jeg den også med det vuns

Hvem hun så er, hende Mette Vuns...

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : -=JF=- priv

Dato : 10-06-07 08:20

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i meddelelsen

> Hun er vist ikke så rig længere....Christian Kjær har en enestående evne
> til at formøble formuer.

Ja, han er en maajet dygtig mand!
Men, om ikke andet har hun vel råd til at købe den på klods til mig... Jeg
er ikke sart når det gælder om at få superbiler i gave

> Hvem hun så er, hende Mette Vuns...

Det ser ud til at hun er en pelikan - eller så'n noget.
Du kan se hende her: http://www.fastelavn.net/images/2004/M4110078.jpg

Fra : Torben Scheel

Dato : 10-06-07 13:03

http://www.krak.dk/Person/Resultat.aspx?Who=mette+vuns&WhoOnlySearch=false

--
vh
Torben

Fra : -=JF=- priv

Dato : 09-06-07 23:23

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 10-06-07 07:47

-=JF=- priv skriver:

> *) Jeg venter med at bestille den til jeg enten bli'r headhuntet som
> koncerndirektør hos AP, eller bliver gift med Janni Spies

Tag du den udkørte Spies, så nupper jeg AP stillingen.

Fra : -=JF=- priv

Dato : 10-06-07 08:29

> Tag du den udkørte Spies, så nupper jeg AP stillingen.

Så pyt da!
Du får klart en bedre deal end jeg får - men pyt. Jeg regner med at have
skejser nok til Audien alligevel

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 09-06-07 22:21

"Thomas H." skriver:

> Den er da for lækker!

Njjjaa...så er det heller ikke værre...
Den er måske fed at køre i, men en decideret skønhed vil jeg ikke kalde
den.

> Og billederne blev da også gode..

Det gjorde de, ingen tvivl, må man rose ???

Fra : Thomas H.

Dato : 10-06-07 06:22

> Den er måske fed at køre i, men en decideret skønhed vil jeg ikke kalde
> den.

Den havde i hvert fald den vildeste indstyrring i sving, selvom Ford GT'en
var hurtigere virkede R8 ret overbevisende i svingene

> Det gjorde de, ingen tvivl, må man rose ???

Det må du gerne, hehe. Men jeg er selv tilfreds det er det vigtigste

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 10-06-07 07:46

"Thomas H." skriver:

> Den havde i hvert fald den vildeste indstyrring i sving, selvom Ford GT'en
> var hurtigere virkede R8 ret overbevisende i svingene

Se det er noget helt andet, men udseeendet er jeg ikke vild med

> Det må du gerne, hehe. Men jeg er selv tilfreds det er det vigtigste

Fede billeder !

Fra : Bruno

Dato : 10-06-07 09:12

Thomas H. wrote:
> Den er da for lækker!
> Og billederne blev da også gode..

På billeder synes jeg ikke den er noget særlig, men da jeg så en sort
nede i krydset den anden dag måtte jeg konstatere det er en af de biler
som skal ses. I modsætning til fx. nogle af dem med den stejlende
hingst, en Testarossa ligner noget der er kastet sammen når man ser den
tæt på.

Mvh
Bruno