Counter-strike "Lag"
Fra : NaTio!

Dato : 09-06-07 19:32

Hejsa. Idag fik jeg installeret Counter-strike 1.6.

Da jeg kommer ind i spillet, køre det perfekt, men lige pludselig begynder
den -engang imellem- at "holde fast" i mine bevægelser på keyboardet og
musen.

Forstås på den måde, at hvis jeg holder museknappen inde for at skyde, og
slipper igen, bliver den ved med at skyde et sekund.
Det samme gør den med controls, hvis jeg går til højre, bliver den også
ved, selvom jeg har sluppet tasterne.

Håber i kan hjælpe.

Hilsen Martin.

Fra : Bufferzz

Dato : 08-06-07 21:00

Går ud fra det er det gamle Counter-strike

Prøv at ændre videosettings fra Direct3D til OpenGL
inde i instillinger i counter-strike

Fra : NaTio!

Dato : 10-06-07 00:41

"Bufferzz" <no.sp@m.2.me> skrev i en meddelelse
> Går ud fra det er det gamle Counter-strike
>
> Prøv at ændre videosettings fra Direct3D til OpenGL
> inde i instillinger i counter-strike

Den har faktisk hele tiden stået på den :S måske er det nogle programmer til
mit grafik kort der mangler? Bruger ATI Radeon 9600 og har kun installeret
display driveren.. :S

Hilsen Martin.

Fra : sls\(2770\)

Dato : 09-06-07 12:04

"NaTio!" <Nogen@microsoft.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Den har faktisk hele tiden stået på den :S måske er det nogle programmer
> til mit grafik kort der mangler? Bruger ATI Radeon 9600 og har kun

Prøv at Disable V-sync på grafikkortet, det hjalp for mig

Din dato i NG er også forkert...

Fra : NaTio!

Dato : 10-06-07 13:52

"sls(2770)" <sls@FJERNsol.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv at Disable V-sync på grafikkortet, det hjalp for mig

Hvordan gør man det? :S

> Din dato i NG er også forkert...

Lol ja, det sku da også rigtigt.. Hvordan kan jeg ændre det? jeg er
forholdsvis ny herinde

Hilsen Martin :)

Fra : Bufferzz

Dato : 09-06-07 15:28

> Hvordan gør man det? :S

under grafik settings også - måske under advanceret
(har ikke den gamle cs længere)

> Lol ja, det sku da også rigtigt.. Hvordan kan jeg ændre det? jeg er
> forholdsvis ny herinde

Bare ret uret i din computer.
Dobbelklik på den nede i hjørnet.