Attack on Pearl Harbor
Fra : Kim

Dato : 08-06-07 18:55

Nogen der spiller dette spil ?

http://www.pearlharbor-game.com

Jeg kan ikke se nogle updates til spillet, syntes at lyden
dog kunne være lidt bedre, især når manden i "radioen"
kommer med nye Mission objective's, eller er det bare
min pc/lydkort der driller ?

Alle andre spile kører 100 % ok og
mit XP Pro Dk OS kører bare perfekt.

Kan dette afhjælpes please ?

Mvh Kim
Win Xp Pro Sp 1+2 ( alt opdateret )
ASUS P4P800 SE
Intel® Pentium® 4 Processor Clock Speed 2.8 GHz
CPU Cooler Zalman Model: CNPS 7700
2* 512 MB PC3200 DDR RAM Kingston Dual-Channel DDR400
Strømforsyning NorthQ NQ4001EX ATX 400WATT
Sapphire ATI Radeon 9500 Pro 128MB
Grafic Card Cooler Zalman VGA VF700-Cu (AlCu)
Harddisk 1 * 40 + 1 * 80 Seagate Barracuda IV 7200 rpm
Harddisk 1 stk Sata2 SAMSUNG HD160JJ 160 GB
Creative SoundBlaster Audigy Player,
Kabinet ATX Antec PlusView 1000AMG SOHO File Server
Kabinet-blæsere 2* Papst 80mm 8412N2GLE 12dB
Højttalere Logitech X-230
Monitor 19" ViewSonic E92F+SB

Fra : Mads

Dato : 09-06-07 21:03

On Fri, 8 Jun 2007 19:55:01 +0200, "Kim" <no@way.dk> wrote:

> [...]
>dog kunne være lidt bedre, især når manden i "radioen"
>kommer med nye Mission objective's, eller er det bare

Sådan skal lyden i radioen lyde. Der er ikke noget
galt med din maskine. Stemmen i radioen siger ikke
noget. Det er bare lyde, lidt ligesom marsboernes
tale i filmen Mars Attacks.

Lyden passer jo også fint sammen med de tegneserie
agtige indslag imellem missionerne.

Ellers et rigtigt flot spil, rent grafisk, men multiplayer
delen sucks. Serverne falder ud hele tiden og de
andre spillere's fly hopper rundt i luften fordi det
opdaterer deres potition for sjældent. :o/

mvh Mads

Fra : Hagar

Dato : 09-06-07 22:53

"Kim" <no@way.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Creative SoundBlaster Audigy Player,
> Kabinet ATX Antec PlusView 1000AMG SOHO File Server
> Kabinet-blæsere 2* Papst 80mm 8412N2GLE 12dB

Jeg har lige lånt spillet, men det er væk igen, jeg fik 58 kills i første
forsøg, og så er det ikke sjovt

Hagar