Max Payne2
Fra : quake

Dato : 08-06-07 13:25

Jeg sidder lige og ville prøve max payne2 med cheat

jeg har gjort som der står man skal (indsætte dette i genvejen) "C:\Program
Files\Rockstar Games\Max Payne 2\MaxPayne2.exe" -developer

men kan ikke får consolpanelet frem i spillet så jeg kan skrive koder ind.

nogen der ved hvad der er galt

Mvh
Quake

Fra : Kim2000

Dato : 08-06-07 18:18

"quake" <lotusvej@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> "C:\Program Files\Rockstar Games\Max Payne 2\MaxPayne2.exe" -developer
>
> men kan ikke får consolpanelet frem i spillet så jeg kan skrive koder ind.

Det værste problem ved computere er at folk er hjælpeløse Se dette er fx
hvad der kommer frem ved den første googlesøgning

More Cheat Codes
Use the -developer switch to start Max Payne 2. (For example, create a
shortcut: "")

Altså, skab en genvej og skriv: (du skal højreklikke på ikonet og vælge
egenskaber).

"C:\Program Files\Rockstar Games\Max Payne 2\MaxPayne2.exe" -developer

Placeringen skal selvfølgelig også være rigtig. Næste gang du åbner Max kan
du starte snydekoderne.

http://cheats.ign.com/ob2/068/482/482121.html

mvh
Kim

--
På DaMat er der masser af gratis hæfter og blade, nogle skal du betale for,
men de fleste er gratis.

Fra : quake

Dato : 09-06-07 00:27

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> Det du beskriver er lige hvad jeg har gjort men det virker ikke her og
> jeg har søgt på google først så det har ikke noget med hjælpløshed at
Mvh
Quake

Fra : Kim2000

Dato : 09-06-07 15:36