Bar
Fra : Michael Nielsen

Dato : 09-06-07 06:50

Nogle der ligger inde med en tegning af en bar (selvbyg) jeg vil nemlig
gerne have en sådan installeret i min "gildesal"

Michael

Fra : Kong Gulerod

Dato : 09-06-07 08:56

"Michael Nielsen" <m.oestergaardSPAM@c.dk> wrote in message
| Nogle der ligger inde med en tegning af en bar (selvbyg) jeg vil nemlig
| gerne have en sådan installeret i min "gildesal"
|

| Michael

jeg er egentligt nysgerrig og undre mig over hvad man skal bruge sådanne en
bæverding i hjemmet,bruger man den virkeligt så meget sådanne et sted i
forvejen at ønker at have en sådanne derhjemme?.
En lækker lille lounge med sofaer er nok mere min smag.

Fra : Hauge

Dato : 09-06-07 09:19

Kong Gulerod wrote:
> [...]
> sådanne et sted i forvejen at ønker at have en sådanne derhjemme?.
> En lækker lille lounge med sofaer er nok mere min smag.

Jeg synes det er svært at montere et fadølsanlæg i en sofa eller lign

Jeg har selv gang i et projekt i et mindre brugbart hjørne af min stue, hvor
jeg vil have en lile hjemmebar med fadøl (hjemmebrygget øl selvfølgelig)

Mvh Hauge

Fra : Carsten

Dato : 09-06-07 09:23

Hej Michael

Jeg kan rigtig godt se hvad sådan en kan bruges til, men det eneste jeg lige
kan bidrag med ellers er at jeg kan se at "gør det selv" bladet har haft et
par artikler omkring "byg selv en hjemmebar". Du kan nok finde dem på biblo
eller måske har du abonnement allerede og så kan du se dem på nettet. Det
drejer sig om udgaverne "15/2006" og en fra "15/2002". Den nyeste er nok
nemmest at finde (på biblo).

Carsten