lidt OT: Modeloversigt med billeder, data ~
Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 08-06-07 13:20

Hej ng

Vi skal måske anskaffe os en mindre traktor til at rydde sne om
vinteren, kan ikke lade det være naboens arbejde fremover, og tænker
lidt på en ældre MF (Massey Ferguson.
Findes der en oversigt eller lign, med billeder, data etc. over ældre
MF traktorer ?

--
Christian.....MSN: spørg...
http://www.yee-haw.dk - Ønskes:

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 08-06-07 14:08

[...]

Check http://www.tractordata.com/ men jeg vil ikke anbefale en lille MF'er
eller lign. "let" traktor men mindre du vil ha kost eller sneslynge på. Den
har ikke vægt nok til at kan flytte noget af betydning. Jeg har selv en
31'er hjulene fiser bare rundt på den, de gange den har været benyttet. Så
går det noget bedre med vores 3 tons Leyland 255'er men den har også
problemer indimellem. Det bedste er at se om man kan få fat i noget med 4
hjulstræk så man har lidt mere magt.

Stef

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 11-06-07 07:46

On 8 Jun., 15:07, "Stefan Jacobsen" <stefw...@email.dk> wrote:
> [...]
> går det noget bedre med vores 3 tons Leyland 255'er men den har også
> problemer indimellem. Det bedste er at se om man kan få fat i noget med 4

Jeg har ikke lyst til at vedligeholde sådan noget.
Naboen har en MF 165, og han kan både pløje, harve, rydde sne etc.
Og vi har forpagtet vores jord ud, så jeg skal ikke pløje.
Jeg skal kun rydde sne, trække en halmvogn eller 2 og lign. så jeg er
helt sikker på at en mindre traktor eller en lig en MF 165 er fin.

Men ellers tak for rådene.